Buraya yazinca bir sey degisecegini sanmiyorum. Ayrica urunun garantisinin itopya ile alakasi yok, itopya'ya en basta gondermeniz zaten hata. O da gidecek servise gonderecek zaten. Surecin uzamasinin sebebi de bu, siz direkt ilgili servise yollasaniz 21 is gununu gectigi gibi THH 'e gitseniz direkt urun degisimi veya para iadesi hakki kazanirsiniz.
Bunlari da gecelim, oyle veya boyle surec uzamis sifir monitor gonderilmis fakat monitor ya bozuktu ya da kargoda hasar aldi iki durumda da Itopya'nin yine bir mudahalesi yok, size gonderilen urunu zaten acip test etmiyorlar saglam mi bozuk mu bilemezler bu tum firmalarda, tum urunler icin gecerlidir. Kargoda hasar aldiysa zaten tamamen alakasiz.
Kusura bakmayin ama ben bunu tuketicinin bilgisizligine baglarim. Siz kendi haklarinizdan bihabersiniz, sureclerden bihabersiniz. Kendi basiniza surec baslatip surecin uzamasina mahal vermissiniz. Burada satici firmanin yapabilecegi bir sey yok gecmis olsun.