Nasıl yani şuan faturan 500 tl fazla mı ?Puanım da gelmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Müşteri temsilcisi bana mesaj gelmediyse fatura geldiği zaman gelir dedi ama ben geleceğini düşünmüyorum
Nasıl yani şuan faturan 500 tl fazla mı ?Puanım da gelmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Müşteri temsilcisi bana mesaj gelmediyse fatura geldiği zaman gelir dedi ama ben geleceğini düşünmüyorum
Evet ve puanım gelmedi sinirden telefonu kıracağım herkeste oluyor bir bende olmadıNasıl yani şuan faturan 500 tl fazla mı ?
Faturam bu geve kesiliyor bideEvet ve puanım gelmedi sinirden telefonu kıracağım herkeste oluyor bir bende olmadı
güncel faturada ücret 1022 tlFaturam bu geve kesiliyor bide
Sorun olmaz bence hocam vodafone pay indirdim üye oldum faturana yansıt kısmında gözüküyo sonuçta.sanmıyorum sonuçta fatura yansıt özelliğini açıp aldık mesajda geldi : D
Onu da yapmıştım hocam ama bende nedense olmadıbeyler mesaj önemli kampanyaya da katılmışmışsınız ona da bakın açtığım konuda nasıl bakacağınız yazıyor
en aşağıya in faturana yansıta gel sonra en sola kaydırHocam bende happy kısmında kampanya görünmüyor ne yapmam lazım onu anlayamadım
Hocam bende happy kısmında kampanya görünmüyor ne yapmam lazım onu anlayamadım
Şimdi katıla bastım hocam bundan sonra ne yapmam gerekiyor tıkla gelsin içinen aşağıya in faturana yansıta gel sonra en sola kaydır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Alıntıyı görüntüle
Vodofone pay zorunlu muen aşağıya in faturana yansıta gel sonra en sola kaydır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Alıntıyı görüntüle
hocam katıldığımız kesin evet ama sadece indirim iade gibi bir şey gözükmüyor ondan bahsediyordum benbeyler mesaj önemli kampanyaya da katılmışmışsınız ona da bakın açtığım konuda nasıl bakacağınız yazıyor