Mustafaalm_00
80+
- Katılım
- 13 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 57
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 9
- İsim
- Mustafa Alim
Herkese merhaba, eve internet almayı düşünenler veya internetini değiştirecek olanlar için sizlere kısaca "VODAFONE" ile yaşadıklarımı anlatacağım. Öncelikle fiyat ve mbps'den bahsetmek istiyorum. Evimin alt yapısı düşük olduğu için 8mbps internet almak zorunda kaldım ve bu internete 78 tl para ödüyorum. Şimdi ilk eleştirim şu olacak ki 8mbps interneti de 80 tl ye veriyorlar, 50mbps interneti de 80-85 tl ye veriyorlar. Arada internet hızı olarak çok büyük bir fark varken ikisi de neredeyse aynı fiyattan satılıyor. Ama öyle şeyler yaşadım ki artık parasını veya hızını düşünmeyeceğim duruma geldim. İnternetim günde yaklaşık 15 defa kopuyor, hızı düşüyor, belirli sitelere giriş yapmıyor. (sahibinden-oyun için IP siteleri) müşteri hizmetlerini aradığımda internet düzeliyor ve gayet normal bir şekilde çalışıyor ama sanki bilerek kesiyorlarmış gibi telefonu kapattıktan 5 dk sonra tekrar gidiyor internetim, faturasını geciktirmediğim halde-kablolarında ve modemde bir sorun olmadığı halde bir internet neden kesilir? kısacası müşteri hizmetleri kesinlikle ilgilenmiyor ve hizmet sağlamıyor. 8mbps internet aldım eve 6.5mbps internet geliyor v.s bunlar artık bildiğimiz şeyler konuşmaya gerek yok.
şimdi gelelim internetimde sorun olduğunu kimlere ve nasıl belirttim. Bir VODAFONE bayisine gidiyorsunuz ve internetinizin sorunlu olduğunu söylüyorsunuz ve o da size "Biz ana bayi değiliz, ana bayiye gidin" diyor. Ondan sonra ana bayiye gidiyorsunuz ve internetinizle ilgili sorun olduğunu söylüyorsunuz, ama daha ağzınızdan internet kelimesi çıkmadan biz ilgilenemiyoruz, müşteri hizmetlerini arayın diyorlar. Tamam diyorsun ve çıkıyorsun. Müşteri hizmetlerini arıyorsun ve onlar da sorununuzu çözemediğimizden dolayı yetkili arkadaşa aktarıyorum, sizlere en kısa zamanda bilgi verilecektir diyor. Bir internet sağlayıcısından bu kadar sorun çıkacağını bilseydim, yemin ederim bedava verseler almazdım. VODAFONE PİŞMANLIKTIR...
LÜTFEN VODAFONE'DEN UZAK DURUN, ALMAYIN, ALDIRMAYIN.
şimdi gelelim internetimde sorun olduğunu kimlere ve nasıl belirttim. Bir VODAFONE bayisine gidiyorsunuz ve internetinizin sorunlu olduğunu söylüyorsunuz ve o da size "Biz ana bayi değiliz, ana bayiye gidin" diyor. Ondan sonra ana bayiye gidiyorsunuz ve internetinizle ilgili sorun olduğunu söylüyorsunuz, ama daha ağzınızdan internet kelimesi çıkmadan biz ilgilenemiyoruz, müşteri hizmetlerini arayın diyorlar. Tamam diyorsun ve çıkıyorsun. Müşteri hizmetlerini arıyorsun ve onlar da sorununuzu çözemediğimizden dolayı yetkili arkadaşa aktarıyorum, sizlere en kısa zamanda bilgi verilecektir diyor. Bir internet sağlayıcısından bu kadar sorun çıkacağını bilseydim, yemin ederim bedava verseler almazdım. VODAFONE PİŞMANLIKTIR...
LÜTFEN VODAFONE'DEN UZAK DURUN, ALMAYIN, ALDIRMAYIN.