Neler Yeni

Vodafone evde internet rezilliği

Katılım
13 Mayıs 2021
Mesajlar
57
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Mustafa Alim
Herkese merhaba, eve internet almayı düşünenler veya internetini değiştirecek olanlar için sizlere kısaca "VODAFONE" ile yaşadıklarımı anlatacağım. Öncelikle fiyat ve mbps'den bahsetmek istiyorum. Evimin alt yapısı düşük olduğu için 8mbps internet almak zorunda kaldım ve bu internete 78 tl para ödüyorum. Şimdi ilk eleştirim şu olacak ki 8mbps interneti de 80 tl ye veriyorlar, 50mbps interneti de 80-85 tl ye veriyorlar. Arada internet hızı olarak çok büyük bir fark varken ikisi de neredeyse aynı fiyattan satılıyor. Ama öyle şeyler yaşadım ki artık parasını veya hızını düşünmeyeceğim duruma geldim. İnternetim günde yaklaşık 15 defa kopuyor, hızı düşüyor, belirli sitelere giriş yapmıyor. (sahibinden-oyun için IP siteleri) müşteri hizmetlerini aradığımda internet düzeliyor ve gayet normal bir şekilde çalışıyor ama sanki bilerek kesiyorlarmış gibi telefonu kapattıktan 5 dk sonra tekrar gidiyor internetim, faturasını geciktirmediğim halde-kablolarında ve modemde bir sorun olmadığı halde bir internet neden kesilir? kısacası müşteri hizmetleri kesinlikle ilgilenmiyor ve hizmet sağlamıyor. 8mbps internet aldım eve 6.5mbps internet geliyor v.s bunlar artık bildiğimiz şeyler konuşmaya gerek yok.

şimdi gelelim internetimde sorun olduğunu kimlere ve nasıl belirttim. Bir VODAFONE bayisine gidiyorsunuz ve internetinizin sorunlu olduğunu söylüyorsunuz ve o da size "Biz ana bayi değiliz, ana bayiye gidin" diyor. Ondan sonra ana bayiye gidiyorsunuz ve internetinizle ilgili sorun olduğunu söylüyorsunuz, ama daha ağzınızdan internet kelimesi çıkmadan biz ilgilenemiyoruz, müşteri hizmetlerini arayın diyorlar. Tamam diyorsun ve çıkıyorsun. Müşteri hizmetlerini arıyorsun ve onlar da sorununuzu çözemediğimizden dolayı yetkili arkadaşa aktarıyorum, sizlere en kısa zamanda bilgi verilecektir diyor. Bir internet sağlayıcısından bu kadar sorun çıkacağını bilseydim, yemin ederim bedava verseler almazdım. VODAFONE PİŞMANLIKTIR...

LÜTFEN VODAFONE'DEN UZAK DURUN, ALMAYIN, ALDIRMAYIN.
 

Furkan Karagülle

80+ Platinum
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
17,219
En İyi Cevap
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,090
Yaş
21
Konum
Amasya, Türkiye
İsim
Furkan Karagülle
İlgilendiği Kategoriler
Bilim ve Teknoloji
Instagram
_furkan.krgl_
Kullanıyorum, pişmanım.
 
Katılım
11 Eylül 2020
Mesajlar
254
Dahası  
Reaksiyon skoru
89
İsim
Seyyid Ahmed Topbaş
Ne yazikki bende kullanıyorum babamı ikna edemedim taahhüt bitcek iki aya direk türknete geççez biz 16 mbps alıyoruz 6.8 download 0.5 upload veriyor ve evimde fiber var
 

OrionKnight55

80+ Bronze
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
1,148
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
Selim Çakır
Discord
OrionKnight#0090
lanet olsun verdikleri modeme de hizmete de fiyat tutarsızlığına girmiyorum bile vodafone pişmanlıktır kullanıyorum pişmanım
 

Kamina

80+ Platinum
Katılım
17 Haziran 2020
Mesajlar
11,861
En İyi Cevap
1
Vodafone Net kullanan herkes pişman. Bende aradım internet bağlatmak istiyorum dedim fiyatları bi sorayım. Dedi 35 Mbps 89 TL 2 yıl taahhüt dedim uygun. Sonra demez mi 20 TL de modem parası var. Dedim ki bende zaten modem var VDSL modem var modem istemiyorum dedim. Dedi ki modemsiz internet satılmıyor. Dedim neden. Dedi ki bir sorun yaşadığınızda bizim verdiğimiz modemle sorunu çözmemiz daha kolay. Dedim ne alaka zaten hepsi aynı modem. Her firma aynı Zyxel modemi veriyor sadece üstündeki logo farklı. Dedim ben kullanmadığım bir hizmete para vermek istemem. Dediler mecbursun yani toplam 109 TL yapıyor. Hadi 10 lira olsa yine kabul edilebilir de 20 TL nedir? Zorla modem satışı olmaz. Bunu diğer firmalar yapıyor mu bilmiyorum ama Türknet Milleni Netspeed gibi firmalar zorla modem satmıyorlar o yönlerini seviyorum.
 

Nvidia Mx130

80+ Silver
Katılım
5 Kasım 2020
Mesajlar
3,485
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,841
İsim
Erdem
İlgilendiği Kategoriler
Futbol
Sanırım bi memnun benim 65tl 24mbps dowloand.
Valo'da ping 30-40-50
 

M-Q^GÖKTÜRK

80+ Platinum
Katılım
1 Kasım 2020
Mesajlar
17,920
Dahası  
Reaksiyon skoru
11,051
İsim
göksel yurtcan
ben memlunum 100tlye 50mbps paket kullanıyorum bu gün yaptığım test sonucu
Inked20210708_112127_LI.jpg

Mesaj otomatik birleştirildi:

ben memlunum 100tlye 50mbps paket kullanıyorum bu gün yaptığım test sonucu
Inked20210708_112127_LI.jpg
lsfzmjıkcdeoxfsdekıjloşfskılodeşfoxskıde.PNGbuda anlık ve içeride babam internetten televizyon izliyor kardeşim ve bende video izliyoruz
 
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
177
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
çağdaş yakar
Herkese merhaba, eve internet almayı düşünenler veya internetini değiştirecek olanlar için sizlere kısaca "VODAFONE" ile yaşadıklarımı anlatacağım. Öncelikle fiyat ve mbps'den bahsetmek istiyorum. Evimin alt yapısı düşük olduğu için 8mbps internet almak zorunda kaldım ve bu internete 78 TL para ödüyorum. Şimdi ilk eleştirim şu olacak ki 8mbps interneti de 80 TL ye veriyorlar, 50mbps interneti de 80-85 TL ye veriyorlar. Arada internet hızı olarak çok büyük bir fark varken ikisi de neredeyse aynı fiyattan satılıyor. Ama öyle şeyler yaşadım ki artık parasını veya hızını düşünmeyeceğim duruma geldim. İnternetim günde yaklaşık 15 defa kopuyor, hızı düşüyor, belirli sitelere giriş yapmıyor. (sahibinden-oyun için IP siteleri) müşteri hizmetlerini aradığımda internet düzeliyor ve gayet normal bir şekilde çalışıyor ama sanki bilerek kesiyorlarmış gibi telefonu kapattıktan 5 dk sonra tekrar gidiyor internetim, faturasını geciktirmediğim halde-kablolarında ve modemde bir sorun olmadığı halde bir internet neden kesilir? kısacası müşteri hizmetleri kesinlikle ilgilenmiyor ve hizmet sağlamıyor. 8mbps internet aldım eve 6.5mbps internet geliyor v.s bunlar artık bildiğimiz şeyler konuşmaya gerek yok.

şimdi gelelim internetimde sorun olduğunu kimlere ve nasıl belirttim. Bir VODAFONE bayisine gidiyorsunuz ve internetinizin sorunlu olduğunu söylüyorsunuz ve o da size "Biz ana bayi değiliz, ana bayiye gidin" diyor. Ondan sonra ana bayiye gidiyorsunuz ve internetinizle ilgili sorun olduğunu söylüyorsunuz, ama daha ağzınızdan internet kelimesi çıkmadan biz ilgilenemiyoruz, müşteri hizmetlerini arayın diyorlar. Tamam diyorsun ve çıkıyorsun. Müşteri hizmetlerini arıyorsun ve onlar da sorununuzu çözemediğimizden dolayı yetkili arkadaşa aktarıyorum, sizlere en kısa zamanda bilgi verilecektir diyor. Bir internet sağlayıcısından bu kadar sorun çıkacağını bilseydim, yemin ederim bedava verseler almazdım. VODAFONE PİŞMANLIKTIR...

LÜTFEN VODAFONE'DEN UZAK DURUN, ALMAYIN, ALDIRMAYIN.
Bende hiç mennun değilim o kadar çok sorun yaşadıkki vodafone ile ilgili adamlar modemi değiştirdi 2 ay boyunca internet gelmedi ve gelipde çözmediler sorunu o gün geldiğinde 5 dk da çözüldü sorun gerçekten şaka gibi ya ve interneti rezalet bir şey
 
Top Bottom