İşlemler bittikten sonra flash belleği çıkart, Windows ekranının gelmesi gerekir.Format devam ediyorum biçimlendirme falan yaptım bittikten sonra yeniden başlatıyor sonra tekrar döngü içinde format sayfasına geliyorum birşeyi yanlışmı yapıyorum
Yeniden başlat geldiğinde direk çıkarıyom o zmnİşlemler bittikten sonra flash belleği çıkart, Windows ekranının gelmesi gerekir.
Format atmadan önce de çıkarabilirsiniz, zaten formatı attınız. Eğer format ekranında iseniz belleği çıkartın Kırmızı çarpı işaretine basıp çıkış yapın.Yeniden başlat geldiğinde direk çıkarıyom o zmn