Wraith e-sports mağduriyeti

Cerox

80+
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
16
Reaksiyon skoru
5
Belki daha önce Wraith e-Sports ile ilgili yazılanları görmüşsünüzdür. 14 günlük iade haklarını kullanmak isteyip beğenmedikleri ürünü iade edemeyenlerden bahsediyorum. Site, bu kişilere iade politikasındaki "ambalajı açılmış ürünleri alamayız" maddesi ile cevap vermiş. Ancak bu site, kesinlikle bozuk ürünlerin iadesini de yapmıyor. Bariz bir şekilde bozuk olan fareyi teknik servislerine yolladığımda, bana "hiçbir sorun yok" diyerek geri dönüş yaptılar.

Bu fareyi arkadaşlarımın tamamen farklı sistemleri de dahil olmak üzere 4 farklı bilgisayarda test ettim. Ürün geri geldikten sonra, üründe bariz bir şekilde problem olduğunu belirttim. İadede ısrar etmediğimi, tamir veya değişim bile kabul edeceğimi söyledim. Ancak bana, dalga geçer gibi, USB portlarımda sorun olabileceğini söylediler.

Tüketici hakem heyeti'ne başvurumu da yaptım ancak ne zaman dönüş yaparlar, o da belli değil.

Eğer buradan alışveriş yapma planınız varsa diye, yaşadığım bu olayı sizinle paylaşmak istedim.
 
Belki daha önce Wraith e-Sports ile ilgili yazılanları görmüşsünüzdür. 14 günlük iade haklarını kullanmak isteyip beğenmedikleri ürünü iade edemeyenlerden bahsediyorum. Site, bu kişilere iade politikasındaki "ambalajı açılmış ürünleri alamayız" maddesi ile cevap vermiş. Ancak bu site, kesinlikle bozuk ürünlerin iadesini de yapmıyor. Bariz bir şekilde bozuk olan fareyi teknik servislerine yolladığımda, bana "hiçbir sorun yok" diyerek geri dönüş yaptılar.

Bu fareyi arkadaşlarımın tamamen farklı sistemleri de dahil olmak üzere 4 farklı bilgisayarda test ettim. Ürün geri geldikten sonra, üründe bariz bir şekilde problem olduğunu belirttim. İadede ısrar etmediğimi, tamir veya değişim bile kabul edeceğimi söyledim. Ancak bana, dalga geçer gibi, USB portlarımda sorun olabileceğini söylediler.

Tüketici hakem heyeti'ne başvurumu da yaptım ancak ne zaman dönüş yaparlar, o da belli değil.

Eğer buradan alışveriş yapma planınız varsa diye, yaşadığım bu olayı sizinle paylaşmak istedim.
Geçmiş olsun hocam , tüketici hakem heyeti başvurularının sonuçlanması biraz sürer. Umarım hakkınızı alırsınız.
 
iade politikası önemli değil aslında firmanın söylediği şey yasal da değil. iade edilemeyen tek tük şey var. tüketici hakem heyetine gitsen iade etmek istedim ancak reddettiler diye seni haklı bulurlar diye düşünüyorum
 
Bu tür şeyler herkesin başına geliyor. Dolayısıyla Amazon dışında çok nadir alışveriş yaparım. Bilinmedik firmalardan alışveriş yapmak büyük risk.
 
Tüketici hakem heyetine verdim, umarım iyi sonuçlanır. Bu site hakkında pek bir konu da görmedim. Böyle şeyler yaptıkları bilinsin en azından diye açtım konuyu. Umarım birilerine yardımcı olur.
 
Tüketici hakem heyetine verdim, umarım iyi sonuçlanır. Bu site hakkında pek bir konu da görmedim. Böyle şeyler yaptıkları bilinsin en azından diye açtım konuyu. Umarım birilerine yardımcı olur.
geçmiş olsun hocam. Ben de 3 kez alışverişim olmuştu ben de bir sıkıntı yok herkesin başına gelebilir. THH iyi sonuçlanır umarım.
 
Belki daha önce Wraith e-Sports ile ilgili yazılanları görmüşsünüzdür. 14 günlük iade haklarını kullanmak isteyip beğenmedikleri ürünü iade edemeyenlerden bahsediyorum. Site, bu kişilere iade politikasındaki "ambalajı açılmış ürünleri alamayız" maddesi ile cevap vermiş. Ancak bu site, kesinlikle bozuk ürünlerin iadesini de yapmıyor. Bariz bir şekilde bozuk olan fareyi teknik servislerine yolladığımda, bana "hiçbir sorun yok" diyerek geri dönüş yaptılar.

Bu fareyi arkadaşlarımın tamamen farklı sistemleri de dahil olmak üzere 4 farklı bilgisayarda test ettim. Ürün geri geldikten sonra, üründe bariz bir şekilde problem olduğunu belirttim. İadede ısrar etmediğimi, tamir veya değişim bile kabul edeceğimi söyledim. Ancak bana, dalga geçer gibi, USB portlarımda sorun olabileceğini söylediler.

Tüketici hakem heyeti'ne başvurumu da yaptım ancak ne zaman dönüş yaparlar, o da belli değil.

Eğer buradan alışveriş yapma planınız varsa diye, yaşadığım bu olayı sizinle paylaşmak istedim.
Hangi fare şu BLAZING'ler mi?
 
bende oradan mouse almayi dusunuyordum simdi kararsiz kaldim mad r almak vardi aklimda
 
Şikayetvar'da bu sorunu yaşayan birçok kişi gördüm zaten. Kronik bir sorun olabileceğini tahmin etmiştim. Sorun, farenin sürekli bağlantısının kopması. Ne yaptıysam, ne driver güncellemesi yaptıysam, hatayı çözemedim. Firma ise böyle bir hatanın olduğunu kesinlikle kabul etmiyor. Fare, kablolu çalışmıyor zaten. Kablolu kullanmayı denediğimde 'USB cihazınız bozuk olduğu için Windows bu cihazı çalıştıramadı' gibi bir hata alıyordum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bende oradan mouse almayi dusunuyordum simdi kararsiz kaldim mad r almak vardi aklimda
Görünürde güzel fareler satıyorlar, ben de bu yüzden aldım. Çok hafif ve güzel bir sensörü var ama bozuk çıkma ihtimalinde elinizde kalıyor maalesef hiçbir şey yapmıyorlar.
 
Geri
Top