Belki daha önce Wraith e-Sports ile ilgili yazılanları görmüşsünüzdür. 14 günlük iade haklarını kullanmak isteyip beğenmedikleri ürünü iade edemeyenlerden bahsediyorum. Site, bu kişilere iade politikasındaki "ambalajı açılmış ürünleri alamayız" maddesi ile cevap vermiş. Ancak bu site, kesinlikle bozuk ürünlerin iadesini de yapmıyor. Bariz bir şekilde bozuk olan fareyi teknik servislerine yolladığımda, bana "hiçbir sorun yok" diyerek geri dönüş yaptılar.
Bu fareyi arkadaşlarımın tamamen farklı sistemleri de dahil olmak üzere 4 farklı bilgisayarda test ettim. Ürün geri geldikten sonra, üründe bariz bir şekilde problem olduğunu belirttim. İadede ısrar etmediğimi, tamir veya değişim bile kabul edeceğimi söyledim. Ancak bana, dalga geçer gibi, USB portlarımda sorun olabileceğini söylediler.
Tüketici hakem heyeti'ne başvurumu da yaptım ancak ne zaman dönüş yaparlar, o da belli değil.
Eğer buradan alışveriş yapma planınız varsa diye, yaşadığım bu olayı sizinle paylaşmak istedim.
Bu fareyi arkadaşlarımın tamamen farklı sistemleri de dahil olmak üzere 4 farklı bilgisayarda test ettim. Ürün geri geldikten sonra, üründe bariz bir şekilde problem olduğunu belirttim. İadede ısrar etmediğimi, tamir veya değişim bile kabul edeceğimi söyledim. Ancak bana, dalga geçer gibi, USB portlarımda sorun olabileceğini söylediler.
Tüketici hakem heyeti'ne başvurumu da yaptım ancak ne zaman dönüş yaparlar, o da belli değil.
Eğer buradan alışveriş yapma planınız varsa diye, yaşadığım bu olayı sizinle paylaşmak istedim.