Wraith Mouse Önerisi

güzel mouse kaliteli baya. kutusundan çıkan skatezler kaliteli yedekleri çıkıyo. switchleri w1 e göre çok daha sessiz ama tuşlar biraz ağır hissettiriyo o hoşuma gitmedi. yan tuşları w1 e göre daha iyi. kutudan çıkan grip tapeler berbat. metalik renklerden birini al rengi çok güzel
Leviathan v4 aldım sol click sorun çıkardı bir daha alsam mı emin değilim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,175
Mesajlar
11,085,049
Üyeler
198,255
Son üye
ousan1903
   
Geri
Top