Tüketici hakem heyeti, veya darlıcaksın. Hakkını aradığında vermeme şansları yok. Çok yakın zamanda zioya garanti için yazdım, görüntülü görüşmek istediler görüştük sorun yan vidalarda sıkın düzelir dediler. Sıktım azıcık etki etti ama düzelmedi. Sonra garantim bitti tekrar yazdım. Görüntülü görüşmeden direkt mekanizma fotosunu istediler attım mekanizma bozuk garantiniz bitmiş bunu alın dediler. Garanti kapsamındayken farklı şey söyleyip garanti bittiğinde farklı şey söylediler bi nevi ve ***** gibi hissettim. Bunu onlara açıklamak için 2 saat uğraştım, sorun o günden farklı olsaydı ürünü alır değişimi yapardım parasını verip ama dediğim gibi olduğu için direttim. 2saat sonra ceo aradi sorunumu açıkladım, haklısınız özür dileriz dediler amortisöre de bakın çıkmıyorsa onu da yollayalım dediler. Ürünü pzt kargoya vericekler mesela amortisör ile birlikte. Demem o ki ben bugüne kadar koltuk konularında hep zioyu önerdim, önerdiğim ürünlerde de eksi ve artısını ileterek önerdim. Zio çok rahat ama bu son Olayda istediğim gi olmasaydı ben bir daha kimseye zio aldırmazdım. Onlara maaliyeti belki 500-600tl ama ben onlarca kişiye zio aldırmışımdır. En iyi reklam memnun kullanıcıdır. O gün sora kusurlu geldiğinde direkt iade almaları gerekirken olayı yokuşa çekip 14gün serviste beklettiler, şimdi önermiyorum kimseye siteyi. Muadil siteler varsa oradan almak daha mantıklı. Butik mouse / klavyelerde çok fazla qc sorunu oluyor düşük maaliyeti ve firma küçüklüğü dolayısıyla. Bu riski müşteri değil firma almalıdır. Kimse sıfır kusurlu ürün kullanmak istemez.