Neler Yeni

wraith w75 kendi kendine tuş basma sorunu

frqn

80+
Katılım
2 Mart 2023
Mesajlar
206
güzel o zaman 0.4mm de baya iyi değer onun üstü zaten yanlışlıkla basma ihtimali olur. ben 3. ye gönderiyorum garantiye yorum bile yazdım göstermiyorlar yorumumu 1 yıldız verdim diye.
e-ticaret sitesinde satış yapmak yemiyor, kendi sitesinde istediği yorumu kaldırabiliyor.
 

Teykage

80+ Silver
Katılım
27 Aralık 2023
Mesajlar
3,213
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,121
Konum
Ankara
İsim
Yağız Berk Özel
Tesekkurler başka modeller bakmaya başladım
Ek75 RT alabilirsiniz.
 

lyutnık

80+ Bronze
Katılım
8 Mayıs 2022
Mesajlar
594
Dahası  
Reaksiyon skoru
220
İsim
Eren
1727183555113.png



para iademi aldım lütfen böylelerine saygılı davranmayın yoksa benim gibi 3 ay uğraşırsınız
 

Wthez

80+
Katılım
17 Nisan 2021
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
Basim
Hiç yedek gelen switchlerle değiştirmeyi düşündün mü ?
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,397
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,052
İsim
yusuf ecer
@freygasm hocam dediğiniz gibi wraithin durum :D
Benim sora çok komikti, click attığım an poşert gibi gıcırdıyordu 15gün serviste bekledi. 30dk kullanmadım bile direkt yollamıştım :D Komik olan siteye açılan ürün iade edilemez yazmışlar hakkını aramıyor kimse öyle yazıyor diye ama almak ZORUNDAlar.
 

umutatwss

80+ Bronze
Katılım
2 Kasım 2024
Mesajlar
814
Dahası  
Reaksiyon skoru
296
İsim
umut
Benim sora çok komikti, click attığım an poşert gibi gıcırdıyordu 15gün serviste bekledi. 30dk kullanmadım bile direkt yollamıştım :D Komik olan siteye açılan ürün iade edilemez yazmışlar hakkını aramıyor kimse öyle yazıyor diye ama almak ZORUNDAlar.
hocam bu gibi durumda nasıl iade edebilirim mesela ben de mouse aldım sorunlu geldi açtığın için iade almıyoruz tarzı şeyler söylediler. Ne diyerek iade edebilirim ?
 

freygasm

80+ Gold
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
7,397
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,052
İsim
yusuf ecer
hocam bu gibi durumda nasıl iade edebilirim mesela ben de mouse aldım sorunlu geldi açtığın için iade almıyoruz tarzı şeyler söylediler. Ne diyerek iade edebilirim ?
Tüketici hakem heyeti, veya darlıcaksın. Hakkını aradığında vermeme şansları yok. Çok yakın zamanda zioya garanti için yazdım, görüntülü görüşmek istediler görüştük sorun yan vidalarda sıkın düzelir dediler. Sıktım azıcık etki etti ama düzelmedi. Sonra garantim bitti tekrar yazdım. Görüntülü görüşmeden direkt mekanizma fotosunu istediler attım mekanizma bozuk garantiniz bitmiş bunu alın dediler. Garanti kapsamındayken farklı şey söyleyip garanti bittiğinde farklı şey söylediler bi nevi ve ***** gibi hissettim. Bunu onlara açıklamak için 2 saat uğraştım, sorun o günden farklı olsaydı ürünü alır değişimi yapardım parasını verip ama dediğim gibi olduğu için direttim. 2saat sonra ceo aradi sorunumu açıkladım, haklısınız özür dileriz dediler amortisöre de bakın çıkmıyorsa onu da yollayalım dediler. Ürünü pzt kargoya vericekler mesela amortisör ile birlikte. Demem o ki ben bugüne kadar koltuk konularında hep zioyu önerdim, önerdiğim ürünlerde de eksi ve artısını ileterek önerdim. Zio çok rahat ama bu son Olayda istediğim gi olmasaydı ben bir daha kimseye zio aldırmazdım. Onlara maaliyeti belki 500-600tl ama ben onlarca kişiye zio aldırmışımdır. En iyi reklam memnun kullanıcıdır. O gün sora kusurlu geldiğinde direkt iade almaları gerekirken olayı yokuşa çekip 14gün serviste beklettiler, şimdi önermiyorum kimseye siteyi. Muadil siteler varsa oradan almak daha mantıklı. Butik mouse / klavyelerde çok fazla qc sorunu oluyor düşük maaliyeti ve firma küçüklüğü dolayısıyla. Bu riski müşteri değil firma almalıdır. Kimse sıfır kusurlu ürün kullanmak istemez.
 

umutatwss

80+ Bronze
Katılım
2 Kasım 2024
Mesajlar
814
Dahası  
Reaksiyon skoru
296
İsim
umut
Tüketici hakem heyeti, veya darlıcaksın. Hakkını aradığında vermeme şansları yok. Çok yakın zamanda zioya garanti için yazdım, görüntülü görüşmek istediler görüştük sorun yan vidalarda sıkın düzelir dediler. Sıktım azıcık etki etti ama düzelmedi. Sonra garantim bitti tekrar yazdım. Görüntülü görüşmeden direkt mekanizma fotosunu istediler attım mekanizma bozuk garantiniz bitmiş bunu alın dediler. Garanti kapsamındayken farklı şey söyleyip garanti bittiğinde farklı şey söylediler bi nevi ve ***** gibi hissettim. Bunu onlara açıklamak için 2 saat uğraştım, sorun o günden farklı olsaydı ürünü alır değişimi yapardım parasını verip ama dediğim gibi olduğu için direttim. 2saat sonra ceo aradi sorunumu açıkladım, haklısınız özür dileriz dediler amortisöre de bakın çıkmıyorsa onu da yollayalım dediler. Ürünü pzt kargoya vericekler mesela amortisör ile birlikte. Demem o ki ben bugüne kadar koltuk konularında hep zioyu önerdim, önerdiğim ürünlerde de eksi ve artısını ileterek önerdim. Zio çok rahat ama bu son Olayda istediğim gi olmasaydı ben bir daha kimseye zio aldırmazdım. Onlara maaliyeti belki 500-600tl ama ben onlarca kişiye zio aldırmışımdır. En iyi reklam memnun kullanıcıdır. O gün sora kusurlu geldiğinde direkt iade almaları gerekirken olayı yokuşa çekip 14gün serviste beklettiler, şimdi önermiyorum kimseye siteyi. Muadil siteler varsa oradan almak daha mantıklı. Butik mouse / klavyelerde çok fazla qc sorunu oluyor düşük maaliyeti ve firma küçüklüğü dolayısıyla. Bu riski müşteri değil firma almalıdır. Kimse sıfır kusurlu ürün kullanmak istemez.
Hocam vidayı sıkın diyerek geçiştirmişler galiba :) en iyi reklam memnun kullanıcıdır konusunda aşırı haklısınız hocam peki şu an önerdiğiniz f p bir oyuncu koltuğu var mıdır ? Benim koltuğun sol tarafı kırdım heralde bastıra bastıra. Kol değil direkt koltuğun sol tarafı kırdım :D oyuncu koltuğu arayışı içerisindeyim ama sağlam bir koltuk için ne kadar harcamam lazım bilmiyorum. Daha monitör de almam gerek Dell G2524H almaya karar verdim ondan sonra para da kalmayacak nerdeyse. Sizce ne alınabilir ?
 
Top Bottom