OrkunJJ
80+ Silver
- Katılım
- 18 Ocak 2021
- Mesajlar
- 3,625
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,743
- Yaş
- 21
- İsim
- Orkun
Merhaba, bu konuda size 1850TL ye indirimli olarak Hepsiburada dan aldığım XDrive Toryum koltuğundaki yaşadığım sorunları ve deneyimlerimi anlatacağım.
Öncelikle koltuğu alalı daha yeni 1 ay oldu ve aldıktan sonra 2 hafta il dışındaydım, şu anda aktif olarak 2 hafta kadar kullandım.
Koltuk konfor ve rahatlık açısından gerçekten iyi buna kesinlikle bir lafım yok ancak ilk günkü gibi hissettirmiyor onu belirteyim.
Kullanmaya başladıkça her gün kademe kademe artan yaylardan ve sırt kısmından gelen gıcırtı sesi ortaya çıktı.
Daha önce bir konu açmıştım denk gelen vardır belki, koltuğun beşik modu kendi kendine açıldı bunu nasıl kapatırım diye açmıştım.
Konuda çözüme ulaştım, alt taraftaki yayı sıkmak gerekiyormuş ve bende sıkmıştım.
2 3 Gün öncesinde bu yayı gevşetme kararı aldım ve gevşetmeye çalıştığımda dışındaki plastik muhafaza elimde kaldı.
Kolçaklar 3D olduğundan sağa ve sola kaç derece dönüyor bilmiyorum ama dönüyor işte, sağ kolçakta bir sorun yok ama sol kolçak parmağımla hafif ittirdiğimde sağ tarafa dönüyor.
Kolçağın altındaki mekanizma sanki doğru çalışmıyor gibi.
Şimdi çözüm yolu için denediklerime geleyim.
Hepsiburada ya iade etmeye çalıştım iade edemedim 14 günü geçtiği için.
Değişim yaptırmayı denedim ancak değişim için servis raporu gerekiyormuş.
Bu sebeple onarım talebi oluşturmuştum.
Aynı zamanda XDrive'ın teknik destek mail adresinden irtibata geçtim koltuğumdaki sorunlar hakkında.
Gıcırtı sesleri için bana koltuktaki mekanizmaları yağlamamı söylediler.
Alttaki yayın plastik muhafazası kırıldığı için bana yeni alt takım gönderdiler. (Henüz elime ulaşmadı, ve eski alt takımı da onlara göndermemi istediler..)
Sol kolçakta ki sorun bugün ortaya çıktığı için daha yeni mail gönderdim.
Hepsiburada üzerinden onarım talebi açtığım için bunu da ilk gönderdiğim maillerde belirtmiştim.
Beni XDrive dan arayıp onarım talebini iptal etmemi, eğer koltuğu gönderirsem taşıma esnasında daha çok hasar alacağını ve uzun bir süre kaybı yaşayacağımı söylediler.
Koltuğun taşıma esnasında nasıl hasar alacağını anlamış değilim. Sonuçta demonte halde bana geldiği gibi kolide gönderecektim.
Neyse bu aramadan sonra onarım talebini iptal ettim ve alt takımın gelmesini bekliyorum.
Sizlere de sorum bu koltuğu nasıl sıfırıyla (yani sağlamlığından %100 emin olunan bir koltuk) değişimini yaptırabilirim?
Ya da nasıl iade edebilirim?
Öncelikle koltuğu alalı daha yeni 1 ay oldu ve aldıktan sonra 2 hafta il dışındaydım, şu anda aktif olarak 2 hafta kadar kullandım.
Koltuk konfor ve rahatlık açısından gerçekten iyi buna kesinlikle bir lafım yok ancak ilk günkü gibi hissettirmiyor onu belirteyim.
Kullanmaya başladıkça her gün kademe kademe artan yaylardan ve sırt kısmından gelen gıcırtı sesi ortaya çıktı.
Daha önce bir konu açmıştım denk gelen vardır belki, koltuğun beşik modu kendi kendine açıldı bunu nasıl kapatırım diye açmıştım.
Konuda çözüme ulaştım, alt taraftaki yayı sıkmak gerekiyormuş ve bende sıkmıştım.
2 3 Gün öncesinde bu yayı gevşetme kararı aldım ve gevşetmeye çalıştığımda dışındaki plastik muhafaza elimde kaldı.
Kolçaklar 3D olduğundan sağa ve sola kaç derece dönüyor bilmiyorum ama dönüyor işte, sağ kolçakta bir sorun yok ama sol kolçak parmağımla hafif ittirdiğimde sağ tarafa dönüyor.
Kolçağın altındaki mekanizma sanki doğru çalışmıyor gibi.
Şimdi çözüm yolu için denediklerime geleyim.
Hepsiburada ya iade etmeye çalıştım iade edemedim 14 günü geçtiği için.
Değişim yaptırmayı denedim ancak değişim için servis raporu gerekiyormuş.
Bu sebeple onarım talebi oluşturmuştum.
Aynı zamanda XDrive'ın teknik destek mail adresinden irtibata geçtim koltuğumdaki sorunlar hakkında.
Gıcırtı sesleri için bana koltuktaki mekanizmaları yağlamamı söylediler.
Alttaki yayın plastik muhafazası kırıldığı için bana yeni alt takım gönderdiler. (Henüz elime ulaşmadı, ve eski alt takımı da onlara göndermemi istediler..)
Sol kolçakta ki sorun bugün ortaya çıktığı için daha yeni mail gönderdim.
Hepsiburada üzerinden onarım talebi açtığım için bunu da ilk gönderdiğim maillerde belirtmiştim.
Beni XDrive dan arayıp onarım talebini iptal etmemi, eğer koltuğu gönderirsem taşıma esnasında daha çok hasar alacağını ve uzun bir süre kaybı yaşayacağımı söylediler.
Koltuğun taşıma esnasında nasıl hasar alacağını anlamış değilim. Sonuçta demonte halde bana geldiği gibi kolide gönderecektim.
Neyse bu aramadan sonra onarım talebini iptal ettim ve alt takımın gelmesini bekliyorum.
Sizlere de sorum bu koltuğu nasıl sıfırıyla (yani sağlamlığından %100 emin olunan bir koltuk) değişimini yaptırabilirim?
Ya da nasıl iade edebilirim?