Çözüldü✓ XIGMATEK kasa nasıl ?

https://www.vatanbilgisayar.com/amd...abyte-a520m-k-crucial-500gb-ssd-16gb-ram.html
Arkadaşlar iyi günler. İnşallah bu sistemi almayı düşünüyorum da acaba kasa konusunda sıkıntı yaşar mıyım kullanan arkadaşlar varsa bilgilendirebilir mi ? İşlemcisini 5600 yapmayı ve ssd arttırmayı düşünüyorum. Teşekkür ederim :)
bana bu sistemi almak mantıksız geldi o fiyata ama xigmatek köklü bir marka psularıda kalitelidir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.vatanbilgisayar.com/amd...abyte-a520m-k-crucial-500gb-ssd-16gb-ram.html
Arkadaşlar iyi günler. İnşallah bu sistemi almayı düşünüyorum da acaba kasa konusunda sıkıntı yaşar mıyım kullanan arkadaşlar varsa bilgilendirebilir mi ? İşlemcisini 5600 yapmayı ve ssd arttırmayı düşünüyorum. Teşekkür ederim :)
https://www.gencergaming.com/victor bu sistemi alın
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

https://www.vatanbilgisayar.com/amd...abyte-a520m-k-crucial-500gb-ssd-16gb-ram.html
Arkadaşlar iyi günler. İnşallah bu sistemi almayı düşünüyorum da acaba kasa konusunda sıkıntı yaşar mıyım kullanan arkadaşlar varsa bilgilendirebilir mi ? İşlemcisini 5600 yapmayı ve ssd arttırmayı düşünüyorum. Teşekkür ederim :)
nedeninide açıklayayım psu bir tık daha kaliteli ekran kartının kompanent kalitesi daha iyi oluyor soğutma bloğuda 2 fandan 3 fan oluyor ayrıca rx 6700 ve 6700xt arasında 15 fps kadar fark var o yüzden bunu alın
 
Kasada sıkıntı yok yani anladım. Attığınız sistem ferçekten müthiş, ilginiz için teşekkür ederim :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,859
Mesajlar
11,081,960
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top