Neler Yeni

Xmlsayfam mağduriyeti

Katılım
13 Kasım 2024
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Berat Çetim
17.648 TL değerinde bir bilgisayar siparişi için Gpturk Yazılım Ltd. Şti. bağlı olan xmlsayfam.com sitesinden alışveriş yaptım. Ancak tarafıma gönderilen ürün, sipariş ettiğim ürün değildi. Yanlış ürünü geri gönderdim ve iade sürecini başlattık. Bu işlem sırasında WhatsApp konuşmaları, gönderdiğim e-postalar ve kargo iade kodu gibi tüm kanıtlar elimde mevcut.

Para İadesi ve Müşteri Hizmetleri Süreci:

Firma, iade işleminin tamamlanmasının ardından bir hafta içinde para iadesinin hesabıma yapılacağını belirtti. Ancak 7 günlük süre dolmasına rağmen iade gerçekleşmedi. Müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeye çalıştım, ancak geri dönüş almak bazen günler sürdü ve çoğunlukla oyalayıcı cevaplar verildi.

Yasal Hatırlatmalar ve Şikayet Süreci:

İade süresinin dolduğu gün firmaya bir e-posta göndererek, yasal haklarımızı hatırlatıp iade işleminin gerçekleşmesini talep ettik. Bu e-postaya da bir cevap verilmedi. Bunun üzerine, firmaya bir e-posta daha atarak, eğer para iadesi yapılmazsa Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracağımızı bildirdik. WhatsApp üzerinden de firmaya tekrar hatırlatmamıza rağmen, herhangi bir işlem yapılmadı.

Yasal Haklar ve Diğer Mağdurlar İçin Öneri:

Yaşadığım mağduriyetle ilgili olarak CİMER ve Tüketici Hakem Heyeti’ne başvuruda bulundum. Benimle aynı sorunları yaşayan diğer kullanıcıların da yasal haklarını aramak için CİMER ve Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunmalarını öneriyorum
 
Top Bottom