XPG Spectrix D41 alınır mı?

2666 MHz olsun en çöp çip olsun ama görüntüsü bu olsun be. Her türlü alırdım. Çok güzel.
 
 
Son düzenleme:
Alınır güzel duruyor.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Asag
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,808
Mesajlar
11,070,852
Üyeler
197,987
Son üye
ycl02msa02
Geri
Top