XPG Spectrix D41 alınır mı?

2666 MHz olsun en çöp çip olsun ama görüntüsü bu olsun be. Her türlü alırdım. Çok güzel.
 
 
Son düzenleme:
Alınır güzel duruyor.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Asag
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,894
Mesajlar
11,071,416
Üyeler
198,002
Son üye
Power59
Geri
Top