Çözüldü✓ Yanlış açıldı.

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Katılım
4 Ocak 2024
Mesajlar
15
Reaksiyon skoru
0
Uygun Olmayan Konu Başlığı
Merhaba, yaklaşık 1-2 haftadır bilgisayarım oyunlardayken otomatik kendini masaüstüne atıyor. Lol ve RageMP'de bu sorunu yaşıyorum, tam oyunun ortasında bir anda masaüstüne dönüyor. Uygulamaları yönetici olarak başlatmayı denedim, ayrıca virüs taraması da yaptım ancak bir şey çıkmadı ve sonuç değişmedi. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim. En azından neden böyle olduğunu bilmek istiyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yanlış yere açıldı, silebilirsiniz.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,328
Mesajlar
11,076,097
Üyeler
198,106
Son üye
raziel7
Geri
Top