Anakartında cha_fan diye bir giriş var kablolar ona takılı mı ?Kasamın önündeki RGB fanların rgbsi yanıyor fakat çalışmıyor.
Çalışıp çalışmadığını başka nasıl kontrol edebilirim ?
Hocam bi fotoğrad atar mısınız gigabyte a çok hakim değilimSYS fan var hocam, ondan mı bahsediyorsunuz (b450m s2h)
Fanların kabloları anakarta takılı mı ?SYS fan var hocam, ondan mı bahsediyorsunuz (b450m s2h)
Evet ben kurdum. Fanların kabloları için anakartımda sadece 1 adet sys fan yuvası var.Hocam bi fotoğrad atar mısınız gigabyte a çok hakim değilim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Fanların kabloları anakarta takılı mı ?
Sistemi siz mi kurdunuz
Arkadan fanları kablolara bağladınız mıEvet ben kurdum. Fanların kabloları için anakartımda sadece 1 adet sys fan yuvası var.
Öndeki 2 fanı ayrı ayrı denedim çalışmadı ne yazı ki.
Hocam şu linkteki sol taraftaki SYS FAN yazan yer var sadeceHocam bi fotoğrad atar mısınız gigabyte a çok hakim değilim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Fanların kabloları anakarta takılı mı ?
Sistemi siz mi kurdunuz
Molex çıkmadı hocam.Arkadan fanları kablolara bağladınız mı
Molex giriş tarzı bir şey olması gerekiyor
Hocam ben yardımcı olamayacağım size kusura bakmayın yarın konuyu yükseltmeniz daha iyi olurHocam şu linkteki sol taraftaki SYS FAN yazan yer var sadece
![]()
Çözüldü: Gigabyte B450M S2H fan desteği
Öncelikle merhaba arkadaşlar kısa zaman önce Corsair Spec05 ve B450M S2H aldım. Ancak Corsair kasanın içinde 2 adet fan var ve ben anakartın kaç tane fan desteklediğini bilmiyorum, internette de bulamadım. Bu anakart kaç tane fan destekler? Çünkü ilerde kasanın üstüne de 2 tane ve öne de 2 tane...www.technopat.net
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Molex çıkmadı hocam.
Molexi neyle beraber veriyorlar ki ?
tamamdır hocam hiç sorun değil. büyük ihtimal yeni fan alacağım. elimdeki bozuk olanları da rgbsinin görüntüsü için kasanın üst veya altına montajlayacağım.Hocam ben yardımcı olamayacağım size kusura bakmayın yarın konuyu yükseltmeniz daha iyi olur