Yardımcı olabilir misiniz ?

Dearreis

80+ Bronze
Katılım
11 Mayıs 2020
Mesajlar
1,080
En İyi Cevap
2
Reaksiyon skoru
652
Kasamın önündeki rgb fanların rgbsi yanıyor fakat çalışmıyor.
Çalışıp çalışmadığını başka nasıl kontrol edebilirim ?
 
Kasamın önündeki RGB fanların rgbsi yanıyor fakat çalışmıyor.
Çalışıp çalışmadığını başka nasıl kontrol edebilirim ?
Anakartında cha_fan diye bir giriş var kablolar ona takılı mı ?
 
Hocam bi fotoğrad atar mısınız gigabyte a çok hakim değilim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fanların kabloları anakarta takılı mı ?
Sistemi siz mi kurdunuz
Evet ben kurdum. Fanların kabloları için anakartımda sadece 1 adet sys fan yuvası var.
Öndeki 2 fanı ayrı ayrı denedim çalışmadı ne yazı ki.
 
Evet ben kurdum. Fanların kabloları için anakartımda sadece 1 adet sys fan yuvası var.
Öndeki 2 fanı ayrı ayrı denedim çalışmadı ne yazı ki.
Arkadan fanları kablolara bağladınız mı
Molex giriş tarzı bir şey olması gerekiyor
 
Hocam bi fotoğrad atar mısınız gigabyte a çok hakim değilim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Fanların kabloları anakarta takılı mı ?
Sistemi siz mi kurdunuz
Hocam şu linkteki sol taraftaki SYS FAN yazan yer var sadece
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Arkadan fanları kablolara bağladınız mı
Molex giriş tarzı bir şey olması gerekiyor
Molex çıkmadı hocam.
Molexi neyle beraber veriyorlar ki ?
 
Hocam şu linkteki sol taraftaki SYS FAN yazan yer var sadece
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Molex çıkmadı hocam.
Molexi neyle beraber veriyorlar ki ?
Hocam ben yardımcı olamayacağım size kusura bakmayın yarın konuyu yükseltmeniz daha iyi olur
 
Hocam ben yardımcı olamayacağım size kusura bakmayın yarın konuyu yükseltmeniz daha iyi olur
tamamdır hocam hiç sorun değil. büyük ihtimal yeni fan alacağım. elimdeki bozuk olanları da rgbsinin görüntüsü için kasanın üst veya altına montajlayacağım.
ilk defa 0 dan sistem topladım. yine ucuz kurtardım :) anakart yansa bütün her şey GGWP :D
 
Geri
Top