Android YD SERVER KAYIT ZARARI VAR MI?

Server kaydı nasıl ve kaç paraya yaptırılıyor
 
Hiçbir zararı yoktur.
 
35 İle başlayan imei verirsen güncelleme sorunsuz olur, server kayıtta sadece güvenli klasör ve samsung pass (google şifre kaydedici muadili) kullanamıyorsun onun dışında eksik olmuyor...
 
YD S23 ULTRA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM. TR DE SERVER KAYIT YAPTIRMANIN ZARARLARI VAR MI? ZARARDAN KASTIM O TELEFONDA GÜNCELLEME ALABİLECEK MİYİM? BANKACILIK UYGULAMALARIMI VS KULLANMAMDA GÜVENLİK AÇISINDAN SIKINTILARI VAR MI? IMEI ÇAKTIRABİLMEK İÇİN 2. BİR KULLANMADIĞIM TELEFONUM DA MEVCUT. BU İŞLEMİN EKSİ YÖNLERİNİ BİLEN DENEYİMLEYEN BİLGİLERİNİ PAYLAŞIRSA ÇOK SEVİNİRİM.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Yavuz Sultan Selim
S23 Ultra şuan alabilirsin ama S24 Ultranın server kaydı henüz açılmadı. Zaten bütçen S23 Ultra için dahi yetemez. Sen hangi ildesin? Almak istiyorsan sana benim telefonu hallettiğim adamın numarasını vereyim konuş.
 
S23 Ultra şuan alabilirsin ama S24 Ultranın server kaydı henüz açılmadı. Zaten bütçen S23 Ultra için dahi yetemez. Sen hangi ildesin? Almak istiyorsan sana benim telefonu hallettiğim adamın numarasını vereyim konuş.
İstanbuldayım telefonu yurtdısından alacağım haftaya Kazakistana gidiyorum
 
Geri
Top