Android YD SERVER KAYIT ZARARI VAR MI?

Reyconjeff

80+ Bronze
Katılım
9 Aralık 2022
Mesajlar
974
Reaksiyon skoru
320
Bütçe
25000
YD S23 ULTRA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM. TR DE SERVER KAYIT YAPTIRMANIN ZARARLARI VAR MI? ZARARDAN KASTIM O TELEFONDA GÜNCELLEME ALABİLECEK MİYİM? BANKACILIK UYGULAMALARIMI VS KULLANMAMDA GÜVENLİK AÇISINDAN SIKINTILARI VAR MI? IMEI ÇAKTIRABİLMEK İÇİN 2. BİR KULLANMADIĞIM TELEFONUM DA MEVCUT. BU İŞLEMİN EKSİ YÖNLERİNİ BİLEN DENEYİMLEYEN BİLGİLERİNİ PAYLAŞIRSA ÇOK SEVİNİRİM.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Yavuz Sultan Selim
 
Ben 24 ultra aldım.Server kaydı kapandı dediler bi araştır.
 
YD S23 ULTRA ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM. TR DE SERVER KAYIT YAPTIRMANIN ZARARLARI VAR MI? ZARARDAN KASTIM O TELEFONDA GÜNCELLEME ALABİLECEK MİYİM? BANKACILIK UYGULAMALARIMI VS KULLANMAMDA GÜVENLİK AÇISINDAN SIKINTILARI VAR MI? IMEI ÇAKTIRABİLMEK İÇİN 2. BİR KULLANMADIĞIM TELEFONUM DA MEVCUT. BU İŞLEMİN EKSİ YÖNLERİNİ BİLEN DENEYİMLEYEN BİLGİLERİNİ PAYLAŞIRSA ÇOK SEVİNİRİM.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Yavuz Sultan Selim
vermez
 
S23 ultra Server kayıt açık s24 ultra şuan kapalı.
Samsung pass ve güvenli klasör harici her şey çalışır banka uygulamaları problem olmaz s21U ve s23U 2 adet Server kayıtlı cihaz kullandım sıfır problem.

Sadece kendine ait sağlam imei numarası bulman lazım tamire verdiğin telefonun bile imei sine güvenme
 
samsung pass yani şifre kaydetme ve güvenli klasör çalışmaz. s23 ultra imei vereceğin telefon gibi gözükür sorguladığında. banka uygulaması güncelleme vs. sıkıntı olmaz
 
S23 ultra Server kayıt açık s24 ultra şuan kapalı.
Samsung pass ve güvenli klasör harici her şey çalışır banka uygulamaları problem olmaz s21U ve s23U 2 adet Server kayıtlı cihaz kullandım sıfır problem.

Sadece kendine ait sağlam imei numarası bulman lazım tamire verdiğin telefonun bile imei sine güvenme
Hocam S24U için sever kayıt geldi ama kapandı mı hiç gelmedi mi? S24U almak istiyorum bu kayıt olayı yüzünden alamıyorum şu an.
 
Hocam S24U için sever kayıt geldi ama kapandı mı hiç gelmedi mi? S24U almak istiyorum bu kayıt olayı yüzünden alamıyorum şu an.
Bildiğim kadarıyla ilk zaman vardı sonra kapandı hatta s23U ile aynı zamanda kapandı ve 3 ay falan kapalı kaldı açıldığında da s23U U3 sürümüne destek vardı şimdi s23U U3 U4 U5 hepsi destek veriyorlar
 
25.000 TL alabilme durumum var s23 ultra 512 gb YD değer mi ozaman alıp serverkaydı yapmak
 
25.000 TL alabilme durumum var s23 ultra 512 gb YD değer mi ozaman alıp serverkaydı yapmak
Yerinde olsam server kaydıyla uğraşmam. Trde sim takılmamış cihaz al 2025 ağustosa kadar kayıtsız kullan. Ben şu an öyle yapıyorum kayıtsız 10 ay daha kullanıcam sonrasında üst modellere geçerim diye düşündüm
 
25.000 TL alabilme durumum var s23 ultra 512 gb YD değer mi ozaman alıp serverkaydı yapmak
2. El Alacaksanız Server kayıtlı alın yoksa sim kart takılmamış cihaz alın.

Ama Server kayıt daha sonra yaptıracaksanız kesinlikle güncelleme yapmayın cihazı günden güne Server kayıt işi zor olmaya başladı görünen
 
2. El Alacaksanız Server kayıtlı alın yoksa sim kart takılmamış cihaz alın.

Ama Server kayıt daha sonra yaptıracaksanız kesinlikle güncelleme yapmayın cihazı günden güne Server kayıt işi zor olmaya başladı görünen
sıfır alcağım kazakistana gideceğim
 
Yerinde olsam server kaydıyla uğraşmam. Trde sim takılmamış cihaz al 2025 ağustosa kadar kayıtsız kullan. Ben şu an öyle yapıyorum kayıtsız 10 ay daha kullanıcam sonrasında üst modellere geçerim diye düşündüm
yeni güncelleme ile yıl başında 4+4 olayı kalkacak diyorlar sim1 e de taksan aynı anda kullanım olarak sım1 ve2 aktif olacakmış ytde gördüydüm
 
Bildiğim kadarıyla ilk zaman vardı sonra kapandı hatta s23U ile aynı zamanda kapandı ve 3 ay falan kapalı kaldı açıldığında da s23U U3 sürümüne destek vardı şimdi s23U U3 U4 U5 hepsi destek veriyorlar
Anladım o zaman hocam S23U konusunda baya gelişme olmuş, önümüzdeki sene fln S24U için de kayıt yaparlar mı acaba
 
Geri
Top