Neler Yeni

Yardım Yeni aldım monitör servisten geldi.

efe can_-

80+
Katılım
24 Kasım 2023
Mesajlar
36
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Efe can
Seni trendyol yakmış kral iade alacak nasıl kabul etmedi.
Sen ölü pixel var mı dedin yoksa beğenmedim iade edeceğim falan mı dedin
Ben iadeden kusurlu ürün seçtim ve satıcı kabul etmedi trendyol asistan dilerseniz iade edebiliriz vb bişey diyordu iade edebilirdim fakat ben tanıdımın kredi kartından 6 ay taksit yaptım için deişim yapmaya çalıştım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Satıcı ismi ne foto at
Atimde noldu ki kanka.
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,471
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,355
İsim
Berk
Aldım hemen ertesi gün .
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bılmıyom hiç dikkat etmemiştim saten direk gönderdim fakat sol tarafa göre sağ tarafta daha fazla boşluk var.
Bana çok büyük bir problem gibi gelmedi keza siz de eski halini hatırlamıyorsunuz. Çizik, yıpranma, zedeleme yoksa normaldir. İnsanın başına en başta böyle kötü düşünceler gelebiliyor, acaba panelimi mi değiştirdiler bir zarar verdiler mi gibi.. anladığım kadarıyla ürününüzde belirttiğiniz sorunları çözmeden size geri göndermişler.

Bu durumda direkt 14gün iade hakkınızı kullanın. Keşke en başta monitörde bir problem var demek yerine direkt iade işlemi başlatsaydınız. Şimdi belki iade işlemi başlattığınızda prüz çıkartabilirler..
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,993
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,131
İsim
.
Ben iadeden kusurlu ürün seçtim ve satıcı kabul etmedi trendyol asistan dilerseniz iade edebiliriz vb bişey diyordu iade edebilirdim fakat ben tanıdımın kredi kartından 6 ay taksit yaptım için deişim yapmaya çalıştım
Mesaj otomatik birleştirildi:


Atimde noldu ki kanka.
Reis ürün almamak için istiyor satıcı ismini arkadaş.
Geçmiş olsun kral hatayı en başta 1 tane için servise göndermekle yapmışsın keşke kabul etmeseydin.
Kral iade et direk 2 haftayı geçtimi göndereli
 

efe can_-

80+
Katılım
24 Kasım 2023
Mesajlar
36
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Efe can

Bana çok büyük bir problem gibi gelmedi keza siz de eski halini hatırlamıyorsunuz. Çizik, yıpranma, zedeleme yoksa normaldir. İnsanın başına en başta böyle kötü düşünceler gelebiliyor, acaba panelimi mi değiştirdiler bir zarar verdiler mi gibi.. anladığım kadarıyla ürününüzde belirttiğiniz sorunları çözmeden size geri göndermişler.

Bu durumda direkt 14gün iade hakkınızı kullanın. Keşke en başta monitörde bir problem var demek yerine direkt iade işlemi başlatsaydınız. Şimdi belki iade işlemi başlattığınızda prüz çıkartabilirler..
Malesef keşke iade etseydim belkim bana öyle geliyordur
Reis ürün almamak için istiyor satıcı ismini arkadaş.
Geçmiş olsun kral hatayı en başta 1 tane için servise göndermekle yapmışsın keşke kabul etmeseydin.
Kral iade et direk 2 haftayı geçtimi göndereli
Evet 3 gün önce geçti ürün daha yeni bana ulaştı.
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,993
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,131
İsim
.
Malesef keşke iade etseydim belkim bana öyle geliyordur

Evet 3 gün önce geçti ürün daha yeni bana ulaştı.
Reis 14 günü de geçmiş iade de almazlar bu saatten sonra. Ya hakkını hukuken arayacaksın ya öyle kullanacan yada dediğim gibi daha fazla canını sıkmadan 2. elden bir miktar zararına satarsın aklıma başka bir çözüm gelmedi gerisi sende tekrardan adına çok üzüldüm dünya para asgarinin yarısından bile fazla umarım kendince güzel bir çözüm bulursun
 

Suriyeli Eşek_31

80+ Silver
Katılım
8 Eylül 2023
Mesajlar
3,295
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,481
Konum
Çilek mıhallesi
İsim
Mete
Düzgün işçilik yok. Kesinlikle normal değil.
Trendyol değişim, iade konusunda başarısız bir firma.
Dediğinize katılmıyorum Casper monitör almıştım iade talep ettim ertesi gün monitörü aldılar sonra başka monitör aldım yine aynı şekilde ertesi gün geldi hiç bir sorunu yok
 

ruaF1912

80+ Bronze
Katılım
19 Şubat 2023
Mesajlar
905
Şuan süreci çok zor duruma getirmissin malesef. Satıcıya durumu anlattığında ürünü tekrar Teknik servise gönderin diyecek. Servise gönderdiğinde sorun yok denilip tekrar tarafına ürün tekrar gönderilecek. 14gün geçmiştir sanırım servis gördüyse monitör. Servisten değişim ya da iade raporu alman lazım ki MSI Servis Point gibi firmanın yardımcı olacağını sanmıyorum.
 

efe can_-

80+
Katılım
24 Kasım 2023
Mesajlar
36
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Efe can
Yardımlarınız için teşekkürler THH ye baş vurcam ürünü bir yandan kullancam satıcıyı biraz daha söylicem deişim için
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,993
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,131
İsim
.
Yardımlarınız için teşekkürler THH ye baş vurcam ürünü bir yandan kullancam satıcıyı biraz daha söylicem deişim için
Almaz kral
Satıcı servise gitmiş ürünü almaz alacağını zannetmiyorum.
Gerisi sende
 

efe can_-

80+
Katılım
24 Kasım 2023
Mesajlar
36
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Efe can
Yardımlarınız için teşekkürler THH ye baş vurcam ürünü bir yandan kullancam satıcıyı biraz daha söylicem deişim için
Veya böylede kullanırım belki piskolojikte olabilir servisle iletişime geçip ürün hangi işlemi gördü nü öğrencem çünkü panel deiş Memiş heralde çünkü ölü piksel hayla ordan bana gülüyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gpnteknoloji olması lazım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Daha iyi bir çözümü olanlar önerme yapabilir.
Şuanda hangi işlemi görmüş öğrencem olmadı böyle kullancam.
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,993
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
7,131
İsim
.
Veya böylede kullanırım belki piskolojikte olabilir servisle iletişime geçip ürün hangi işlemi gördü nü öğrencem çünkü panel deiş Memiş heralde çünkü ölü piksel hayla ordan bana gülüyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Gpnteknoloji olması lazım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Daha iyi bir çözümü olanlar önerme yapabilir.
Şuanda hangi işlemi görmüş öğrencem olmadı böyle kullancam.
Reis niye böyle kullanacaksın ki ?
Dünya para verip kusurlu ürün kullanmak zorunda değilsin
 
Top Bottom