Yeni Kasa mı Upgrade mi

Katılım
9 Aralık 2022
Mesajlar
107
Reaksiyon skoru
28
IMG_6080.webp


Şuan çok param yok ama olanla 78003d almak istiyorum doğal olarak anakart ve sıvı soğutucuda alıcam emin olmamakla birlikte psu da upgrade etmem gerekicek bu yola mı gireyim yoksa bu kasayı bir şekilde satıp başka bir kasa mı almalıyım arada kaldım yardımcı olur musunuz?
 
Alıntıyı görüntüle

Şuan çok param yok ama olanla 78003d almak istiyorum doğal olarak anakart ve sıvı soğutucuda alıcam emin olmamakla birlikte psu da upgrade etmem gerekicek bu yola mı gireyim yoksa bu kasayı bir şekilde satıp başka bir kasa mı almalıyım arada kaldım yardımcı olur musunuz?
Ya reis sen bunu bence direk degistir duzgun bi islemci alcan anakart yukseltmen lazim, islemci yukseltcen ekran kartida yukseltcen yani bence bastan asagi bi sistem kur bunuda sahibinden insanlara duzgun fiyata satmani oneririm
 
Alıntıyı görüntüle

Şuan çok param yok ama olanla 78003d almak istiyorum doğal olarak anakart ve sıvı soğutucuda alıcam emin olmamakla birlikte psu da upgrade etmem gerekicek bu yola mı gireyim yoksa bu kasayı bir şekilde satıp başka bir kasa mı almalıyım arada kaldım yardımcı olur musunuz?
Yükseltme veya değiştirmekteki amacın ne? 2k ya mı geçmek istiyorsun yoksa 1080p için mi veya hikayeli oyun için mi rekabetçi için mi?
 
Ya reis sen bunu bence direk degistir duzgun bi islemci alcan anakart yukseltmen lazim, islemci yukseltcen ekran kartida yukseltcen yani bence bastan asagi bi sistem kur bunuda sahibinden insanlara duzgun fiyata satmani oneririm
Ne kadara gider sence bu 2 senelik pc sadece oyun oynandı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yükseltme veya değiştirmekteki amacın ne?
Rust… bilmiyorsan bir oyun
 
Ne kadara gider sence bu 2 senelik pc sadece oyun oynandı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Rust… bilmiyorsan bir oyun
Sorduğum şey ondan ziyade 2k için bir yükseltme mi istiyorsun veya 1080p de hayvan gibi grafikler mi istiyorsun vs.
 
Alıntıyı görüntüle

Şuan çok param yok ama olanla 78003d almak istiyorum doğal olarak anakart ve sıvı soğutucuda alıcam emin olmamakla birlikte psu da upgrade etmem gerekicek bu yola mı gireyim yoksa bu kasayı bir şekilde satıp başka bir kasa mı almalıyım arada kaldım yardımcı olur musunuz?
Knk bu fiyattan (30.000 tlden) koyulmuş fakat sen bence bi 32k dan olmadi 30k dn sat sen bence 35 den ilana koy pazarlik yapa yapa inersin max 32 yada 31 e inmeni tavsiye ederim
 

Ekler

  • 1000052887.webp
    1000052887.webp
    98.9 KB · Hit: 11
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,897
Mesajlar
11,071,449
Üyeler
198,003
Son üye
kelesmert
Geri
Top