MSI Türkiye Servisi ile konuştum "servispoint" konuştuğum kişi çok nazikti yapmam gerekenleri şöyle sıraladı;
- MNG Kargo numarası verdi bu numara ile verdiğim kargo direk ellerine ulaşacak
- Ürünün kutularını eksiksiz ve göndereceğimiz ürünü uygunca kutulayıp zarar gelmemesi için göndermemizi istiyorlar
- Ad-Soyad Adres Telefon ve şikayetimizin yazılı olduğu not istiyorlar (Garanti olması önerim açısından arızayı gösteren video çekip internette upload edip linkini yazmak veya CD yazıp göndermek)
- Fatura Fotokopisi
Benden istenen bu şekilde eğer sizde ürününüzü garantiye göndermek isterseniz önce
servispoint telefon ile arayıp istenilenleri teyit alıp göndermeniz.
Not: Garantiye gelen ürünler ilk 6 ay değişim takip eden aylarda arıza ve onarım oluyormuş önerim sorunlu ekran kartlarınızı ilk 6 aylık süreçte göndermeniz.