Kahve makinesi önerir misiniz

dyron

80+ Bronze
Katılım
24 Eylül 2023
Mesajlar
965
Reaksiyon skoru
240
anneler gününe bi kahve makinesi alalım diyoruz max 3kya ne alınabilir
 
philips al geç bütçe fazla olsa arçelik veya bekonun çiftlileri alınabilirdi
 
onlar ne kadar ve philips link atar mısınız
Beko BKK 2170 Çiftli Kahve Makinesi https://www.instagram.com/reels/DX_Z5Wjsa0a/ anneler gününe özel indirim varmış bu ürünü 2016da almıştık hala kullanıyoruz 10 yıl geçti bana mısın demedi philips modeli bu https://www.hepsiburada.com/philips...hda150-61-p-HBCV00005B5MP0?magaza=Hepsiburada
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

onlar ne kadar ve philips link atar mısınız
alırken bir kere alayım sıkıntı olmasın diyorsan bütçeni çıkartabilirsen attığım bekoyu al hocam bence
 
Türk kahvesi ise philips almayın. dün geldi. köpürtmüyor. ayrıca haznesi plastik. okulda da arçelik var sürekli arıza veriyor. biz de iade edip yeni arayışlara gireceğiz
 
Türk kahvesi ise philips almayın. dün geldi. köpürtmüyor. ayrıca haznesi plastik. okulda da arçelik var sürekli arıza veriyor. biz de iade edip yeni arayışlara gireceğiz
teşekkürler önerebileceğin bişey varmı hocam max 3.5k
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,902
Mesajlar
11,082,345
Üyeler
198,213
Son üye
Beratcxn
Geri
Top