Çözüldü✓ 3 fanlı boş kasa aldım, fan yönleri ve eksik vida konusu normal mi?

ssh4

80+ Bronze
Katılım
10 Haziran 2024
Mesajlar
818
Reaksiyon skoru
329
Selamlar, yeni 3 fanlı boş bir kasa aldım ve bugün montaj yapacağım. Fanların fotoğrafını da konuya ekleyeceğim. Bana üç fan da sanki havayı dışarı üflüyecek şekilde ayarlanmış gibi geldi. Eğer öyleyse bu durum sıkıntı olur mu?
Bir de kutudan anakart montaj vidaları çıkmadı. Bu normal mi yoksa eksik ürün mü göndermiş olabilirler? Ne önerirsiniz?

Ürün linki: https://ty.gl/b8qya4xztrs7f

Yardımcı olursanız sevinirim.

IMG_20260509_172542.webpIMG_20260509_172537.webp
 
Yan fanlar içeriye hava alsın.
 
Öndeki 2 fan ters bıçak değil, onları ters çevirmen gerekir. Fanların hepsi içerdeki havayı dışarı atıyor şu an.
 
Evet arka kapağı söktüğün zaman değiştirirsin fan yönünü.
Arka kapağı söktüm bu şekilde görünüyor şimdi bunları ters çevirecem doğru mu yoksa sadece dönen plastik parçayı mı çıkarıp çevirecem şuan kafam karıştı, fanı çerçevesiyle beraber çevirirsem önde kötü görüntü olmaz mı?
Öndeki 2 fan ters bıçak değil, onları ters çevirmen gerekir. Fanların hepsi içerdeki havayı dışarı atıyor şu an.

IMG_20260509_173546.webp
 
Arka kapağı söktüm bu şekilde görünüyor şimdi bunları ters çevirecem doğru mu yoksa sadece dönen plastik parçayı mı çıkarıp çevirecem şuan kafam karıştı, fanı çerçevesiyle beraber çevirirsem önde kötü görüntü olmaz mı?

Alıntıyı görüntüle
Dönen plastik parçayı çevirebiliyorsan çevirmeyi deneyebilirsin ama çevirilebilecek şekilde tasarlanmadığını tahmin ediyorum. Bir tık kötü durabilir. "Ucuz etin yahnisi yenmez" durumuna denk gelmişsin. Vida eksiği varsa bence iade edip başka model alabilirsin. Yani, anakart montaj vidaları çıkmadıysa zaten bu kasa hiçbir işine yaramaz. O vidaların çıkması lazım.
 
fanı çerçevesiyle beraber çevirirsem önde kötü görüntü olmaz mı?
Reverse fan olmadığı için mecbur hocam. Ekstra 2 tane reverse fan alırım dersen bu öndekileri üst tarafa takabilirsin.
 
Valla istersen iade et, ekstra alacağın fan parasını üstüne koyar kendinden az daha düzgün fanlı kasalara bakarsın.
 
Valla istersen iade et, ekstra alacağın fan parasını üstüne koyar kendinden az daha düzgün fanlı kasalara bakarsın.
hocam söktüm şimdi ters çeviriyorum idarelik sistem zaten ilerde bakayım artık tecrübe oldu :) Zaten kuponla 1100 TL ye almıştım
@styxin dediği gibi bu kasayı iade etsen daha iyi. Hem vida yok hem de fanlar ters.
vidalar çıktı hocam arka kapağı açınca benim teceübesizlik ilk defa bu işlere giriştim 😅
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,460
Mesajlar
11,077,514
Üyeler
198,141
Son üye
newyearman
Geri
Top