ssh4
80+ Bronze
- Katılım
- 10 Haziran 2024
- Mesajlar
- 820
- Reaksiyon skoru
- 329
Selamlar, yeni 3 fanlı boş bir kasa aldım ve bugün montaj yapacağım. Fanların fotoğrafını da konuya ekleyeceğim. Bana üç fan da sanki havayı dışarı üflüyecek şekilde ayarlanmış gibi geldi. Eğer öyleyse bu durum sıkıntı olur mu?
Bir de kutudan anakart montaj vidaları çıkmadı. Bu normal mi yoksa eksik ürün mü göndermiş olabilirler? Ne önerirsiniz?
Ürün linki: https://ty.gl/b8qya4xztrs7f
Yardımcı olursanız sevinirim.


Bir de kutudan anakart montaj vidaları çıkmadı. Bu normal mi yoksa eksik ürün mü göndermiş olabilirler? Ne önerirsiniz?
Ürün linki: https://ty.gl/b8qya4xztrs7f
Yardımcı olursanız sevinirim.


