❌İndirim Bitti! Inno3d Rtx 5070 Tı X3 Oc 16gb 256bit Gddr7 - 44.987,08 Tl

5070 satıp buna geçsem mantıklı olur mu ki 9 taksit iyiymiş
 
Maximum kampanyası varmış kullananlar baksın 750 TL-1000 TL falan veriyor.
 
10 ay önce 1k cashbackle 36.8k ya alıp iade etmiştim borçlar var diye..
IMG_3252.webp
 
Şu kartın tek sıkıntısı bana kalırsa tasarımı olabilir onun dışı cillop gibi kart sff olmasını boşver soğutması gayet yeterli bir ichill'lerdeki tasarımlara bakıyorum bir de buna bakıyorum nası aynı firma bunları yapmış diyorum bazen ama bu fiyata alınır. Görünüşe çok takmasam bunu alırdım ama mecbur pny çıkacaz.
 
10 ay önce 1k cashbackle 36.8k ya alıp iade etmiştim borçlar var diye..
Alıntıyı görüntüle
Yine pahalıya almışsın sanki ya. Ben 8 ay önce beyaz colorfulu 39'a almıştım.
2000 liralikta arc raiders vermişlerdi.
Agalarla o zaman alacaktık 1500 masraftan kurtarmıştı

216678.webp
 
Alınır beyler alınır da lütfen SFF kart güzellemesi yapmayın, soğutma performansları rezalet.

Daha yaz gelmedi adam 1dk furmark da 81 derece diyor, yazın 88-90 al sana throttle. Ama o furmark, oyunlarda o dereceyi görmez diyecek varsa bal gibi görüyor oynadığın oyuna göre değişir. Gidip CS, Valorant oynarsan görmez tabi git AAA oyunları oyna bak nasıl görüyor.

İyi bir UV ile dahi yazın sıcaklarında 75 altını görmez ona göre alın, stok halde zaten kullanılmaz o blok 300W ı soğutabilecek kapasitede değil, kağıt gibi incecik.

Yine de 9 taksit olduğu için avantajlı, şahsen alır mıyım? iyi bir kasam varsa alırım malum bazı kasaların özellikle GPU soğutma performansı çok çok iyi misal Dynamic mini V2 flow gibi böyle bir kasanız varsa kabul edilebilir sıcaklıklarda tutar ama gerçekten eski ve hava akışı kötü kasası olan bir zahmet bu kartın yanına bir de iyi bir kasa çeksin.
 
Alınır beyler alınır da lütfen SFF kart güzellemesi yapmayın, soğutma performansları rezalet.

Daha yaz gelmedi adam 1dk furmark da 81 derece diyor, yazın 88-90 al sana throttle. Ama o furmark, oyunlarda o dereceyi görmez diyecek varsa bal gibi görüyor oynadığın oyuna göre değişir. Gidip CS, Valorant oynarsan görmez tabi git AAA oyunları oyna bak nasıl görüyor.

İyi bir UV ile dahi yazın sıcaklarında 75 altını görmez ona göre alın, stok halde zaten kullanılmaz o blok 300W ı soğutabilecek kapasitede değil, kağıt gibi incecik.

Yine de 9 taksit olduğu için avantajlı, şahsen alır mıyım? iyi bir kasam varsa alırım malum bazı kasaların özellikle GPU soğutma performansı çok çok iyi misal Dynamic mini V2 flow gibi böyle bir kasanız varsa kabul edilebilir sıcaklıklarda tutar ama gerçekten eski ve hava akışı kötü kasası olan bir zahmet bu kartın yanına bir de iyi bir kasa çeksin.
İncelemesi var bu kartın bizde, o derecelere hiç çıkmadı açıkçası. Başka incelemelerde de görmedim öyle bir şey. Arkadaşın kartta bir sorun olabilir ya da hava akışı zayıftır.
 
Geri
Top