Çözüldü✓ 3k Ya Monitör Önerir Misiniz?

Ryomenn

80+
Katılım
11 Mayıs 2026
Mesajlar
165
Reaksiyon skoru
43
Bütçe
3000
3k bütçem var monitör onere bilirmisiniz ips olsun yeterli 144hz veya ustu okeydir
 
Bütçeni bir tık arttırıp, indirim, indirim kodu vs denk düşürüp ktc h25t7 bakman iyi olur.
 
2. el al bu bütçede, gamepower bull t10 sattım geçen 3k'ya baya güzel monitördü 180 hz
 
Ktc de genelde oluyodu ktc düşünüyorum
ktc h25t7 uyguna bulursam bunu alcam
Duzenleme : Pardon bundada yokmus asansör senin atdiginmi iyi su ktc mi
Ben ktcyi bilmiyorum iyi deniyor belki daha iyidir ama artı olarak hoparlör istiyorsan philips al
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,815
Mesajlar
11,070,940
Üyeler
197,987
Son üye
ycl02msa02
Geri
Top