Bushy
80+
- Katılım
- 18 Nisan 2026
- Mesajlar
- 4
- Reaksiyon skoru
- 0
- Bütçe
- 5
Selam arkadaşlar, Zalman 600W psu'ya sahibim. 7700XT gpu aldım fakat ekran kartında 2 tane pci girişi var ve psudan iki başlıklı olmak üzere tek kablo çıkıyor. Henüz çalıştırmadım riske atmak istemiyorum, tek pini bağlasam çalışır mı? Veya pigtail şeklinde bağlasam ki araştırdığım kadarıyla bu pek önerilmiyor, erime veya aşırı ısınma sorunu olur mu?