Çözüldü✓ 7700xt Aldım Fakat 2 Pcı Girişi Var Psu'dan 1 Çıkıyor

Bushy

80+
Katılım
18 Nisan 2026
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
0
Bütçe
5
Selam arkadaşlar, Zalman 600W psu'ya sahibim. 7700XT gpu aldım fakat ekran kartında 2 tane pci girişi var ve psudan iki başlıklı olmak üzere tek kablo çıkıyor. Henüz çalıştırmadım riske atmak istemiyorum, tek pini bağlasam çalışır mı? Veya pigtail şeklinde bağlasam ki araştırdığım kadarıyla bu pek önerilmiyor, erime veya aşırı ısınma sorunu olur mu?
 
Selam arkadaşlar, Zalman 600W psu'ya sahibim. 7700XT gpu aldım fakat ekran kartında 2 tane pci girişi var ve psudan iki başlıklı olmak üzere tek kablo çıkıyor. Henüz çalıştırmadım riske atmak istemiyorum, tek pini bağlasam çalışır mı? Veya pigtail şeklinde bağlasam ki araştırdığım kadarıyla bu pek önerilmiyor, erime veya aşırı ısınma sorunu olur mu?
6800xt'yi 550 watt psuyla pig tail kullandım 1-2 aylıgına mecburiyetten herhangi bi sorun olmadı undervoltla. yeteceğini sorun olmayacağını düşünüyorum.
 
Selam arkadaşlar, Zalman 600W psu'ya sahibim. 7700XT gpu aldım fakat ekran kartında 2 tane pci girişi var ve psudan iki başlıklı olmak üzere tek kablo çıkıyor. Henüz çalıştırmadım riske atmak istemiyorum, tek pini bağlasam çalışır mı? Veya pigtail şeklinde bağlasam ki araştırdığım kadarıyla bu pek önerilmiyor, erime veya aşırı ısınma sorunu olur mu?
6+2 pin pcie kabloları 150 w çeker. Fiziksel olarak daha fazla çeker ama yazılımsal olarak güvenilir sınır olarak 150 w diye geçer.
Pig tail olarak tek kablo ile 2 pini de doldurup çalıştırırsınız ama psu dan tek kanaldan 245 w tdp li bir kartı beslemeye çalışacaksınız.
245 W tdp gözüküyor ama ani sıçramalarda toplam 300 Wattı geçer ve risk fazla.
Tavsiyem psu değiştirmenden yana. Ben o riski almazdım
 
Selam arkadaşlar, Zalman 600W psu'ya sahibim. 7700XT gpu aldım fakat ekran kartında 2 tane pci girişi var ve psudan iki başlıklı olmak üzere tek kablo çıkıyor. Henüz çalıştırmadım riske atmak istemiyorum, tek pini bağlasam çalışır mı? Veya pigtail şeklinde bağlasam ki araştırdığım kadarıyla bu pek önerilmiyor, erime veya aşırı ısınma sorunu olur mu?
çalışır idarelik kullanılabilir fakat uzun vadeli kullanma rx580 i modüler psu da 4 pin kablo var diye molex dönüştürücüyle kullandım 4 ay sonra kablo yandı power soketine eridi kaynadı soket değişmek zorunda kaldım kartı açıp
 
Geri
Top