En İyi Resident Evil Oyunu Hangisi?

fox1

80+
Katılım
30 Haziran 2023
Mesajlar
349
Reaksiyon skoru
98
Hep bana resident evil önerilirdi hiç denemedim, o kadar söylendi en çok hangisi beğeniliyorsa onu alacağım
saygılar
 
8. seri fena değil ama requem en iyi seri olarak görülüyor artık.
 
Village
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: fox1
Aksiyon istiyorum dersen 4 , korku ise 7, 2 ve 9 da serinin en iyi oyunları bence 4ün remakesi de baya iyi
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: fox1
bana göre 4 > Requiem > 8 > 7 > 2 > 3 , ama genel olarak bunların hepsi çok iyi
 
aksiyon ise re4 remake eğer korku istiyorsan 7 en korkunçu requiem ilk kısımda korkunçtur bayağı bir 2-3 bir tık daha karma karışık ufak gerilim ufak aksiyon ufak harita
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: fox1
Hep bana resident evil önerilirdi hiç denemedim, o kadar söylendi en çok hangisi beğeniliyorsa onu alacağım
saygılar
aksiyonda 4 en iyisi iğrençlik ve kormunçlukta village en iyisi korku+ aksiyonda requem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aksiyon ise re4 remake eğer korku istiyorsan 7 en korkunçu requiem ilk kısımda korkunçtur bayağı bir 2-3 bir tık daha karma karışık ufak gerilim ufak aksiyon ufak harita
grace kısımlarında nefes alabildiğimi hatırlamıyorum
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: fox1
Ben de bu oyunları oynadım ve bitirmek için bitirdim. Yaşamak için kaçması gereken karakterin koşmak yerine hızlı tempo yürümesi sinirlerimi bozdu. Alan Wake de böyle.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: fox1
Geri
Top