Thermalright Phantom Spirit 1999tl

Kasama sığan tek kule tipi bu ma 157mm bunun beyazı yokmu
 
siyahi güzel birde vision var oda güzel ama bu en iyisi :D
Alıntıyı görüntüle
bu arada ak620 digital var oda hoş ama stok yok sürekli 3.5 3.6 fiyatı
 
7800X3D bile soğutuyor , 9700x daha serin çalışıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bunun ekransız hali 3 3.5k falan
Yanlışlık olmasın hocam bu ürün bi tık daha farklı ucuz versiyonundan ekran dışında fan farkı da var daha uygun olan model 69cfm hava üflerken pahalı model 92 cfm o fanın da TR de satışı yok kasa için alacaktım yoksa
 
Sende abartma 7800x3d bile sogutuyor deme :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Boya reis
Hocam gayet dahat 7800x3D ve 9800x3D veya 9700x farketmez hepsini soğutabiliyor. Sıvı soğutma şart değil yani.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Soğutabiliyor dediğim de ucundan ucundan değil gayet rahat soğutuyor.
 
Hocam gayet dahat 7800x3D ve 9800x3D veya 9700x farketmez hepsini soğutabiliyor. Sıvı soğutma şart değil yani.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Soğutabiliyor dediğim de ucundan ucundan değil gayet rahat soğutuyor.
Uçakta soğutuyor size göre dsads :D
 
Mermili soğutucu sevenlere özel Thermalright kıyağı. :kekw:
 
Sende abartma 7800x3d bile sogutuyor deme :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Boya reis
? Testlerine bakabilirsin , arkadaşımda var 3D ile rahat rahat kullanıyor.
Bende EVO modeli var stres testinde 81 dereceyi geçmedi 3D İLE
 
Geri
Top