❌İndirim Bitti! 7500 TL Nzxt C1200 1200w 80+ Gold 135mm Atx 3.1 Full Modüler Fanlı Beyaz Psu

Beyler bende Xpg Core Reactor var, geri iade edip Nzxt C1200 alayım mı?
 
Elindeki ne tam olarak önce onu söylesen daha iyi olacak
Xpg Core Reactor II var hocam 1200w.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bana Nzxt C1200 daha iyi dediler ondan dolayı sipariş geçtim, iptal edeyim mi?
 
beyaz psu da fiyatlar daha da düşmeye başlar gibi duruyor. psularda satılmıyor anlaşılan
 
Bas iptali dostum, daha iyi falan değil C1200 emin ol.
Hocam, başka forumlarda Nzxt daha iyi iç bileşene sahip olabilir falan dedikleri için arada kaldım. Nzxt daha iyi diyorlar kısaca.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çok arada kaldım ahahahah.
 
Çalışır neden çalışmasın. ENERMAX genel olarak fan eğrilerini sert ayarlıyor. Bir de Rev. III'de illaki fiyatına göre kısılmalarda mevcut.
rev 3 1000w aldım aşırı pişman çok sesli
 
rev 3 1000w aldım aşırı pişman çok sesli
Kesinlikle hocam, dfx 1350w pert olduktan sonra bu modeli aldım, kesinlikle fan profili Yusuf hocamın dediği gibi agresif, dfx modelinde ise dust free olayı yüzünden fanlar ters yönde yüksek devirde dönüyordu belirli zaman aralığında, enermax fan olayını cidden çözmeli
 
Kesinlikle hocam, dfx 1350w pert olduktan sonra bu modeli aldım, kesinlikle fan profili Yusuf hocamın dediği gibi agresif, dfx modelinde ise dust free olayı yüzünden fanlar ters yönde yüksek devirde dönüyordu belirli zaman aralığında, enermax fan olayını cidden çözmeli
biraz bütçe ayırabilirsem psu değişicem aşırı rahatsız ediyor. ikinci el satabilcek miyim o da var
 
Geri
Top