deserteagle7
80+
- Katılım
- 8 Kasım 2024
- Mesajlar
- 272
- Reaksiyon skoru
- 203
İlk fellas denedim tadını beğendim hem çikolatalı hem kurabiyeli ama fazla toz gibi böyle çok uçucu un gibi neyse sonra proteinocean aldık şimdi o var tamam toz formu daha iyi ama çikolatalının tadı rezalet rezalet suyla içmek mümkün değil fellası su ile yapınca bile içiliyordu bu bol sütle ancak kurtarıyor tadı etkiye gelince proteinocean da 18gr 25 gramda sanırım yani çok da farkı olduğunu düşünmüyorum fellasa karşı bundan sonra proteinocean alır mıyım sanmıyorum