Silindi1234
80+
- Katılım
- 25 Ekim 2025
- Mesajlar
- 155
- Reaksiyon skoru
- 13
Merhaba dostlar,
Zayıfım diye kimse işe almıyor beni. Kaportacı mı oluyum Zımparacı mı?
Zayıfım diye kimse işe almıyor beni. Kaportacı mı oluyum Zımparacı mı?
27 yaş kilo 50Yas ve kilo kaç ki
İlk başta doktora görün27 yaş kilo 50
abi genetik zayıflık değil seninki ağır hastalanmışsın ama farkında değilsin. yanlış anlama ama zımparacı olursan düzleşir, kaportacı olursan yamulursun27 yaş kilo 50