Hangi OLED Monitörü Tercih Etmeliyim?

bütçe: 40k-45k Çok olmamak kaydıyla aşılabilir

2K Olsun 240 hz veya üstü attı olarak 27 inç olsun bide oyun amaçlı olsun
https://www.akakce.com/monitor/en-u...hz-pivot-oled-oyuncu-u-fiyati,1421348501.html https://www.akakce.com/monitor/en-u...ull-hd-330-hz-oyuncu-u-fiyati,1045902118.html bu ikisine bak bi dual mod 4k oled
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

dualda görüntü kalitesi bozuluyor muydu bozulmuyor diye biliyordum
oyunlarda ekranı küçültebiliyosun bazı monitörlerde öyle bi teknoloji vardı 27 inç i 24 e falan düşürebiliyo
 
dualda görüntü kalitesi bozuluyor muydu bozulmuyor diye biliyordum
4K`dan 2K`ya nasıl olur bilmem benimkinde 720P`de bozuluyor tamam normal 720P ye göre daha iyi ama ölçeklendirmesinden kaynaklı sadece bir trick, bu yüzden silah ekranın yarısını kaplıyor. 2K da native panel gibi olacağını sanmıyorum.
 
Dual mod dan ne gibi beklentin var anlayamadım, Dual moduna en büyük farkı hz yüksek tutmaları, görüntü de bozulma oluyor.
4K/2K, 4k/1080p den daha iyidir diye düşünüyorum.
4K/2K Oled bulabilseydim onu alirdim duz 2K Oled almak yerine.
Nihayetinde gunde 2 saat oyun oynuyorsam 5-6 saat genel kullanim icin kullaniyorum.
9070 Xt ile 2K dan memnunum ama film l, icerik icin 4K isterdim.
5070 ti olsaydi direkt 4k alirdim en azindan mfg kurtarirdi
 
4K/2K, 4k/1080p den daha iyidir diye düşünüyorum.
4K/2K Oled bulabilseydim onu alirdim duz 2K Oled almak yerine.
Nihayetinde gunde 2 saat oyun oynuyorsam 5-6 saat genel kullanim icin kullaniyorum.
9070 Xt ile 2K dan memnunum ama film l, icerik icin 4K isterdim.
5070 ti olsaydi direkt 4k alirdim en azindan mfg kurtarirdi
Ben sadece oyun için kullanacağım uzun sürelrde oynuyorum sizin öneriniz ne olurdu
 
4K`dan 2K`ya nasıl olur bilmem benimkinde 720P`de bozuluyor tamam normal 720P ye göre daha iyi ama ölçeklendirmesinden kaynaklı sadece bir trick, bu yüzden silah ekranın yarısını kaplıyor. 2K da native panel gibi olacağını sanmıyorum.
4K/2K da bozulma olabilir belki 4K/1080P de daha az olur muhtemelen. Dual mod bence baya gereksiz. Bu bütçede RTX 5000 kartınız vardır MFG açar geçersiniz


MO27U2 alınır geçilir bu bütçede bence https://www.akakce.com/monitor/en-u...26-5-4k-240-hz-oyuncu-u-fiyati,902354728.html
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top