Yardım Yeni Aldıgım OLED Monitör De Çizik

Piotek

80+
Katılım
1 Haziran 2026
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
3
Beyler itopyada 10 gün ya oldu olmadı Aoc Oled monitör aldımda. Memnunum aslında da fakat bi anda bu belirdi ekranın siyah kısmında beyaz bir çizik ekranın içinde silmeye çalıştım ama dışarıda degil. Bu nedir tecrübesi olan varmı ? ne yapmalıyım ?
 

Ekler

  • photo_2026-06-10_20-24-49 (2).webp
    photo_2026-06-10_20-24-49 (2).webp
    442.4 KB · Hit: 107
  • photo_2026-06-10_20-24-49.webp
    photo_2026-06-10_20-24-49.webp
    391.9 KB · Hit: 102
sanki çarpıp hasarlamışsın gibi ama bilemedim çok geçmiş olsun
yani normalde yoktu bu çizik. oynamak için ekranı açtım bu vardı bir yere çarpmam etmem söz konusu değil. birde çarpsam etsem daha büyük bir çizik olmazmı
 
Beyler itopyada 10 gün ya oldu olmadı Aoc Oled monitör aldımda. Memnunum aslında da fakat bi anda bu belirdi ekranın siyah kısmında beyaz bir çizik ekranın içinde silmeye çalıştım ama dışarıda degil. Bu nedir tecrübesi olan varmı ? ne yapmalıyım ?
Evde senin haricinde biri var mi ? Bu maalesef bir seyin carpmasi sonucu olusmus gibi duruyor cunku
 
silmişsindir belki ekranı nasıl silineceğini bilmeden her bezle herşeyle silinmiyor qd oledler 10 gün sonra beliren hata olmaz gibi
 
Evinde başka biri ya oraya vurmuş ya da olmayacak bezle garip bir şekilde silmiş olabilir ama bez de bu kadar yapmaz diye düşünüyorum. Sen bi ev ahalisine sor bence.
 
Beyler itopyada 10 gün ya oldu olmadı Aoc Oled monitör aldımda. Memnunum aslında da fakat bi anda bu belirdi ekranın siyah kısmında beyaz bir çizik ekranın içinde silmeye çalıştım ama dışarıda degil. Bu nedir tecrübesi olan varmı ? ne yapmalıyım ?
farkında olmadan yapmış olabilir misin temizledin mi hiç aldın alalı
 
yani evde bir annem babam varda onların da işi olmaz monitörle felan, sordum da. bende hiç temizlemedim aldıgımdan beri cünki mikrofiber bez alacaktım daha almadım. yani kendi kendine olmazmı diyorsunuz böyle bir şey ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

farkında olmadan yapmış olabilir misin temizledin mi hiç aldın alalı

farkında olmadan yapmış olabilir misin temizledin mi hiç aldın alalı
yok temizlemedim hem tezmilerken olsa farketmezmiyim knk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

silmişsindir belki ekranı nasıl silineceğini bilmeden her bezle herşeyle silinmiyor qd oledler 10 gün sonra beliren hata olmaz gibi
işte bunu görünce denedim silmeyi bir belki bir şey yapışmıştır vs diye
 
yani evde bir annem babam varda onların da işi olmaz monitörle felan, sordum da. bende hiç temizlemedim aldıgımdan beri cünki mikrofiber bez alacaktım daha almadım. yani kendi kendine olmazmı diyorsunuz böyle bir şey ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:




yok temizlemedim hem tezmilerken olsa farketmezmiyim knk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


işte bunu görünce denedim silmeyi bir belki bir şey yapışmıştır vs diye
temizlerken oldu göz ardı mı ettin diye düşündüm bende tercihen destek kaydı açabilirsin değişim veya inceleme için
 
temizlerken oldu göz ardı mı ettin diye düşündüm bende tercihen destek kaydı açabilirsin değişim veya inceleme için
öyle olsa uğraşmam benim hatam der geçerim de bu durum garip geldi. sonradan devam eder başka yerler geçer diyede endişelendim
 
Geri
Top