Yardım N11 Den Aldigim OEM Sistem Sanirim Arizali.

erenoslik

80+
Katılım
2 Haziran 2026
Mesajlar
186
Reaksiyon skoru
28
N11deki kampanyadan oem sistem geldi. Ekran kartını taktim, windowsu kurdum, bios güncellemelerini yaptim, windows güncellemelerini denetledim, nvidia uygulamasını indirdim ilk başta normal karşıladım ama her şeyi guncellestirmeme ragmen, 4 5 kere yeniden baslatmama ragmen kasanin fanlari yavaslamadi. Yapay zekayla kontrol ettim bios ayarlarına baktim quiet ayarda 2750 rpm. Merak ettim, Manuel getirip fanlari kendim ayarlayim dedim istediğim gibi değiştirmeye ragmen 2700-2800 arasinda dönüyor. Ekran kartından bi sorun olduğunu düşünmüyorum ama kasanin kendi fanlari bir türlü yavaslamadi. Sanki uçak kaldırıyoruz gibi ses geliyordu kasadan. En son sinirlenip bilgisayarı kapattım, monitorde ekran gitti ama 3 4 dakika kasa hic yavaslamadan dönmeye devam etti. En son kasanin elektriğini kestim.
Simdi en onemli sorum şu, bunun sebebi benim cahilligim mi. Bilmedigim kasanin veya sistemin benim bilmediğim bir ayari mi var yoksa cihaz mi arizali? Butun kutulari vs actim, hatta hediye gelen wifi adaptorunu bile acip kasaya taktim. Simdi iade talebi olustursam direkt para iadesi mi olur, bozuk mu diye kontrol mu ederler yoksa olsugu gibi geri mi döner?
13926.webp

Birde ramler 7200mhz geldiydi şansa. Kutularına geri koydum iade edip etmemeyi planliyorum.
 

Ekler

  • 13877.webp
    13877.webp
    123.3 KB · Hit: 35
N11deki kampanyadan oem sistem geldi. Ekran kartını taktim, windowsu kurdum, bios güncellemelerini yaptim, windows güncellemelerini denetledim, nvidia uygulamasını indirdim ilk başta normal karşıladım ama her şeyi guncellestirmeme ragmen, 4 5 kere yeniden baslatmama ragmen kasanin fanlari yavaslamadi. Yapay zekayla kontrol ettim bios ayarlarına baktim quiet ayarda 2750 rpm. Merak ettim, Manuel getirip fanlari kendim ayarlayim dedim istediğim gibi değiştirmeye ragmen 2700-2800 arasinda dönüyor. Ekran kartından bi sorun olduğunu düşünmüyorum ama kasanin kendi fanlari bir türlü yavaslamadi. Sanki uçak kaldırıyoruz gibi ses geliyordu kasadan. En son sinirlenip bilgisayarı kapattım, monitorde ekran gitti ama 3 4 dakika kasa hic yavaslamadan dönmeye devam etti. En son kasanin elektriğini kestim.
Simdi en onemli sorum şu, bunun sebebi benim cahilligim mi. Bilmedigim kasanin veya sistemin benim bilmediğim bir ayari mi var yoksa cihaz mi arizali? Butun kutulari vs actim, hatta hediye gelen wifi adaptorunu bile acip kasaya taktim. Simdi iade talebi olustursam direkt para iadesi mi olur, bozuk mu diye kontrol mu ederler yoksa olsugu gibi geri mi döner?Alıntıyı görüntüle
Birde ramler 7200mhz geldiydi şansa. Kutularına geri koydum iade edip etmemeyi planliyorum.
az önce birisi daha aynı konudan açmıştı sanırım
 
Ben attımda etkileşim almadi, kutularına koydum tekrar bi soruyum dedim. Belki bilen biri ciksr diye. İade kodunu olusturdum ama ben mi cahilim diye emin olamadığım için tekrar bi soruyum dedim
 
N11deki kampanyadan oem sistem geldi. Ekran kartını taktim, windowsu kurdum, bios güncellemelerini yaptim, windows güncellemelerini denetledim, nvidia uygulamasını indirdim ilk başta normal karşıladım ama her şeyi guncellestirmeme ragmen, 4 5 kere yeniden baslatmama ragmen kasanin fanlari yavaslamadi. Yapay zekayla kontrol ettim bios ayarlarına baktim quiet ayarda 2750 rpm. Merak ettim, Manuel getirip fanlari kendim ayarlayim dedim istediğim gibi değiştirmeye ragmen 2700-2800 arasinda dönüyor. Ekran kartından bi sorun olduğunu düşünmüyorum ama kasanin kendi fanlari bir türlü yavaslamadi. Sanki uçak kaldırıyoruz gibi ses geliyordu kasadan. En son sinirlenip bilgisayarı kapattım, monitorde ekran gitti ama 3 4 dakika kasa hic yavaslamadan dönmeye devam etti. En son kasanin elektriğini kestim.
Simdi en onemli sorum şu, bunun sebebi benim cahilligim mi. Bilmedigim kasanin veya sistemin benim bilmediğim bir ayari mi var yoksa cihaz mi arizali? Butun kutulari vs actim, hatta hediye gelen wifi adaptorunu bile acip kasaya taktim. Simdi iade talebi olustursam direkt para iadesi mi olur, bozuk mu diye kontrol mu ederler yoksa olsugu gibi geri mi döner?Alıntıyı görüntüle
Birde ramler 7200mhz geldiydi şansa. Kutularına geri koydum iade edip etmemeyi planliyorum.
Fan ve anakart arası bağlantıya bakmanızı öneririm hocam, sys_fan girişinde olmalı. o süreçten sonra da bir sorun olursa anakart, fan ve bios ayarlarının detaylı fotoğrafını çekip yapay zekaya sormanızı öneririm.
 
Geri
Top