🔥İndirim Leobog Hi75c Pro Alüminyum Mekanik Klavye (Stoklar Güncellendi!!!)

Bakın, ben de yorumumun arkasındayım.
Bu işler tamamen kişisel zevkler. Size öyle geliyor diye bu bir olgu olmuyor değil mi?
Buna da itiraz etmeyin rica ediyorum. O sizin fikriniz neticede başkaları diğerini beğenebilir.
Bu arada ben de katılıyorum ben de M1V5'in switchlerini değiştirmiştim mesela.
Ama bu yine de bu işin kişisel oluşunu değiştirmiyor. Hani bu şekilde bu net olarak böyleymiş gibi ifade edilmemeli.
Bunun dışında genel kasa ve kalite olarak bakarsak Akko daha önde kalıyor. Hani aynı fiyat skalasında kesinlikle tek tercih var o nedenle.
Fiyatlar arasında bu kadar fark varken ise sıfır olarak değerlendirilecekse FP olarak mantıklı olan tabiiki Hi75.
boş yere kendinizi kasmışsınız konuyu uzatmamak adına cevap vermiyorum :)
 
Ben de çok anlamadım chatgpt arada bir 1000hzye çıkmış dedi. Yanlış biliyor olabilirim.
1781371109109.webp


1000hz olması için soldaki turuncu gibi 1000 er aralıklarla gitmesi lazım bildiğim kadarıyla. Yine de bunun çok takılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum, yanlış bilgi olmasın diye paylaştım sadece.
 
En son firmware versiyonu v8.0.0 mı?

Ayrıca bende Fn tuşu sürekli kırmızı yanıyor, normal mi?
 
Ben Leobog Folding alıyorum. Wuque Switch + XVX Clear karbon keycaps ile işi bitiriyorum. Moos kafamı karıştırıp durmasın daha fazla 😀
 
Klavyeyi açtığım gibi içinden parça düştü :D aradım taradım buldum, meğer fn swich’inin ucu kırıkmış. Ayrıca meraklısı için black contour

IMG_5063.webp
IMG_5064.webp
 
knoblu manyetik knoblu snap tab vs tüm özellikleri olan ve uygulaması iyi olan önerisi olan varmı bendeki öldü artık, yada bunu alıcam
 
Geri
Top