Ve abi bunca sene sonra bile hâlâ yardımcı olduğun için teşekkür.Kral adamsınAbi valla çok karışık kafam ya şimdi max o da hani bir mucize ilk 5 bin yapsam işletmemi ybs mi daha mantıklı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Çünkü şuan ilk 10 bin bir terslik olmazsa garanti gibi sınav bir süpriz yapmazsa
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
İşte ne yapıp gelişebilirim şuan iyi denebilcek bir ingilizcem ve n5 japoncam var ama kodlama ile bilgim sıfırBölümleri genelleme yapmak boş is. Sen zengin olmayı dusunuyor musun? Cok para kazanmak mi istiyorsun o zaman yapmadığın seyleri yapmaya başlayacaksın.
Günde 5 saat yatıyorsan Odtu mezunu efsane bolum bitirsende kazanamazsin dagda tepede uniden mezun olsanda.
Tabi 1/2 kriter var ama mantıklı ve planlayıp kendini gelistiren cok rahat yolunu buluyor.
Mezunların %70-80i 100k altı alıyor onlar gibi yasayıp gununun çoğunluğunu reels kaydirarak mi gecireceksin yoksa kendine biseyler katip hem prestij katıp hemde maasını secme sansına erisebilirsin.
Ybs aciktan okuyup on numara para kazanan arkadasimda var. He adam muhendislik bitirseydi işleri biraz daha rahat olurdu o yüzden sonradan pişmanlık duymamak icin her zaman en iyisini yapmaya calisin.
Matematik hariç tüm dersleri severim ezberim çok kuvvetli.Çalışmayı seviyorum.Biyoloji ve coğrafya favori derslerim.Bir eşit ağırlık öğrencisi olarak ayt biyolojide 10 net yapabiliyorum.Bunların bana katkısı ne olur mesela.