https://www.akakce.com/bilgisayar-k...li-e-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1453685878.html
Merhaba bu kasayı almayı düşünüyorum. Bu kasayı kullanan var mı. Reddit de genellikle fan sesinde çok şikayetçi olmuşlar . Bu benzeri Mesh Airflow rgb'siz kasa önerileriniz varsa açığım. Fiyat da maks 7000 tl ye kadar çıkabilirim
Merhaba bu kasayı almayı düşünüyorum. Bu kasayı kullanan var mı. Reddit de genellikle fan sesinde çok şikayetçi olmuşlar . Bu benzeri Mesh Airflow rgb'siz kasa önerileriniz varsa açığım. Fiyat da maks 7000 tl ye kadar çıkabilirim