7800x3d ve 9070xt Sistem Topladım Sizce Nasıl Olmuş

simyuta.

80+
Katılım
1 Şubat 2025
Mesajlar
113
Reaksiyon skoru
24
Merhaba arkadaşlar enermax ın 420 mm sıvı sogutmasini ve Lian li lancool lll kasası ile bu sistemi topladım radyatör üst kısma oturmadı öndeki fanları sökerek oturtmaya çalıştım o şekildede tam oturmuyodu ön taraftaki ızgarayı biraz düzelterek oturayi başardım eğer bu sistem toplayacaksaniz radyatör uzunluğunu hesap edip te kasayı ona göre alın bu kasada normalde de 420 mm i destekliyo fakat radyatör çok büyük olduğu için uymadı .kasada gözünüze çarpan bı eksiklik varsa belirtin lütfen
 

Ekler

  • 1000066272.webp
    1000066272.webp
    82.2 KB · Hit: 57
5 tane egzoz çok degilmi :) alttaki iki tanesi PSU ya üflüyorsa hoş değil. Hava akış/sirkülasyon üzerine biraz daha düşenibilirsin belki. Hayırlı olsun güle güle kullan.
 
Hocam performansından memnun musun, toplayalı ne kadar oldu bilmiyorum ama şu zamana kadar eksik gördüğün ya da amd ekran kartı yerine nvidia alsaydım keşke dediğin bir durum yaşadın mı?
 
5 tane egzoz çok degilmi :) alttaki iki tanesi PSU ya üflüyorsa hoş değil. Hava akış/sirkülasyon üzerine biraz daha düşenibilirsin belki. Hayırlı olsun güle güle kullan.
Hocam 5 fan kasanın içine üflüyor öndeki 3 u dışarıya veriyo on tarafa radyatörü zoraki koyduğum için o şekilde yapmak zorunda kaldım
 
Merhaba arkadaşlar enermax ın 420 mm sıvı sogutmasini ve Lian li lancool lll kasası ile bu sistemi topladım radyatör üst kısma oturmadı öndeki fanları sökerek oturtmaya çalıştım o şekildede tam oturmuyodu ön taraftaki ızgarayı biraz düzelterek oturayi başardım eğer bu sistem toplayacaksaniz radyatör uzunluğunu hesap edip te kasayı ona göre alın bu kasada normalde de 420 mm i destekliyo fakat radyatör çok büyük olduğu için uymadı .kasada gözünüze çarpan bı eksiklik varsa belirtin lütfen
Hayılrı olsun hocam, ben de benzer konfigrasyonlarda beyaz sistem topladım ben de çok mutluyum
 
Hocam performansından memnun musun, toplayalı ne kadar oldu bilmiyorum ama şu zamana kadar eksik gördüğün ya da amd ekran kartı yerine nvidia alsaydım keşke dediğin bir durum yaşadın mı?
Bu gün topladım daha arkadaşımın sistemi bu bende 9060xt var uzun süredir bı problem yasamadim
 
Merhaba arkadaşlar enermax ın 420 mm sıvı sogutmasini ve Lian li lancool lll kasası ile bu sistemi topladım radyatör üst kısma oturmadı öndeki fanları sökerek oturtmaya çalıştım o şekildede tam oturmuyodu ön taraftaki ızgarayı biraz düzelterek oturayi başardım eğer bu sistem toplayacaksaniz radyatör uzunluğunu hesap edip te kasayı ona göre alın bu kasada normalde de 420 mm i destekliyo fakat radyatör çok büyük olduğu için uymadı .kasada gözünüze çarpan bı eksiklik varsa belirtin lütfen
Kral sen naptın böyle :D kaç tane fan taktın
 
üstteki iki fanı egzoz olacak şekilde ayarlayın kafi normalde ön tarafa radyatör önermem ama üstü egzoz yapıp kullanırsın
 
Psu ne
 
Geri
Top