Ajazz Apex Bozulmaya Başladı

Swicht var mı bildiğin uygun fiyatlı?
Baktıgımda 300 ila 700 tl idi yanlış hatılamıyosam satan bir yerde bulamadım eski bir mousdan söküp adlım direk
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sana tavsiyem uzuc bir mouse alıp ondakileri bozuldukca kullanmak oyuncu mousları satılıyor özellkle macro tuşlularda falan daha fazla switch oluyor ucuz bişey alıp ondakileri kullanabılırsın bendekı bu üründü zamanında 200 e almısım
oyuncu değilde bu fareden çıkartsam olurmu?

1781441263129.webp
 
bence 2 yılda bozulması kabul edilebilir bise değil . nasıl kullandığını bilemem tabi
yanlış biliyorsam düzeltin çin malı ürünler normalde 1 yıl garanti veriyor bizim ülkede 2 yıl garanti kanun olduğu için o şekilde düzenliyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

şuan sadece meraktan açtım bugün yarın lehim alıp deniycem.Önce eski switchleri lehimlerim olmassa bu markanın bulamam ama evde eski fareler var ofis tarzı sessiz switch olurmu buna
lehim alıp üzerinde uğraşınca da konu açarsanız güzel olur
 
yanlış biliyorsam düzeltin çin malı ürünler normalde 1 yıl garanti veriyor bizim ülkede 2 yıl garanti kanun olduğu için o şekilde düzenliyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


lehim alıp üzerinde uğraşınca da konu açarsanız güzel olur
yok abi her şey bizi wraith denen firmadan ürün almaya zorluyor ama kumar meselesi işte
 
Bazen tıklamıyor bazen çift tık yapıyor arada bağlantılar gidiyor.Şuan tek sıkıntı çift tık olayı.Anlayan varmı bunu nasıl değiştiririz.Yada düzelirmi başka yolları varmı.Olmassa değiştiricem
çevremde bir çok kişiye tavsiye etmiştim hepsindede çift tıklama sorunu başladı bendede 3 hafta oldu başlayalı herkeste var galiba bu kadarda denk gelemez
 
ben bu apexten 3 tane aldım 1 birini arkadaşa sıfır fiyatın %30 altına verdim. kalan 2tane halen kutusunda söz de yedekte tutuyorum :D
 
bende lehim yaptım 2 gün önce çift tıklama gitti gibi fark etmedim sahsen
 
yanlış biliyorsam düzeltin çin malı ürünler normalde 1 yıl garanti veriyor bizim ülkede 2 yıl garanti kanun olduğu için o şekilde düzenliyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


lehim alıp üzerinde uğraşınca da konu açarsanız güzel olur
direkt bu konu başlığını güncelleyip devam ederim.Lehim aldım gelicek
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Olur hocam neden olmasın yeterki switch olsun
ozaman bunu bi deneyim çok tatlı bi switch hissiyatı var 0 ses
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,454
Mesajlar
11,077,447
Üyeler
198,139
Son üye
Woxified
Geri
Top