Ajazz Apex Bozulmaya Başladı

Aynı sorun bende de vardı switchi iyice lehimledim çözüldü de sensör bazen yavaşlamaya başladı ben de yeter diyip yedegine geçtim. Switch sorunu düzgün lehimlerseniz düzeliyor. Sensör sorunu ise illet at çöpe.
özelden yazsam yardımcı olurmusun
 
Aynı sorun bende de vardı switchi iyice lehimledim çözüldü de sensör bazen yavaşlamaya başladı ben de yeter diyip yedegine geçtim. Switch sorunu düzgün lehimlerseniz düzeliyor. Sensör sorunu ise illet at çöpe.
aynı şekilde bende lehim yaptım çift tık gitti gibi şimdilik bir şey yok
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: pato
yok alttaki skatezleri ısıtıp dikkatlice aldım>>> vidaları söktüm>>> alt tarafı çıkar>>>üs tarafa bağlı kablo var onu çıkar >>> bataryayı çıkar >>>>pcbyi tutan vidaları sök>>>> switchin bacaklarına lehim at
 
benim apex

images (1).webp
 
Elinde varsa dene kesin çözüm diyemem ama atmadan denenebilir
 
switch değiştirmek çok zor değil yaparsınız youtube da videolar var
 
Lehimlemesi çok basit ben sensörün tüm ayaklarını bile lehimledim bozmadan. Çok bir becerim de yok. Basit yaparsınız lehim makinesi teli ve yağ gibi bir şey var bunlar olsun yeterli. Eliniz tornavida tuttuysa yapılır.
 
Lehimlemesi çok basit ben sensörün tüm ayaklarını bile lehimledim bozmadan. Çok bir becerim de yok. Basit yaparsınız lehim makinesi teli ve yağ gibi bir şey var bunlar olsun yeterli. Eliniz tornavida tuttuysa yapılır.
Hocam iyice lehimledikten sonra tekrar etti mi çözüldü mü
 
Geri
Top