Ajazz Apex Bozulmaya Başladı

Çözüldü hatta sensör sorun ubile çözülmüş yeni kontrol ettim.
Hocam lehim attım çözülmedi ben de iki switchin yerini değiştim soldaki switch sıkıntılı bende. Switch öneriniz var mıdır biraz baktım fakat alabileceğim herhangi bir yer bulamadım.
 
Bende de çift tıklama ve basılı tutarken bırakma sorunu var. Ömrü tamamlandı herhalde.
Kullandıkları switch'in toz koruması olmayabilir. Bu da genelde çift basmaya yol açıyor. Açabilirim diyorsan temizlemeyi deneyin. Kaliteli switchler genelde ₺2500 üstü ürünlerde daha çok oluyor.
 
Hocam lehim attım çözülmedi ben de iki switchin yerini değiştim soldaki switch sıkıntılı bende. Switch öneriniz var mıdır biraz baktım fakat alabileceğim herhangi bir yer bulamadım.
Bol lehim attım ben anca düzelmişti. Sizde olmadıysa Kailh GM 8.0 bulabilirseniz olur. Eskiden wraith mouse switchleri satıyordu hala satiyorsa bakilabilir.
 
Geri
Top