❌İndirim Bitti! Acer Nitro 18 5070 Ti Laptop 79.799₺

Sök tak yaptığında vidalardan belli oluyor .Kendin rami alıp yolladığında takıyorlardı.Geçen sene başlarında ram takiviyesine sorun yapmıyorlardı ama garanti koşullarını değiştiriyorlar.
Hocam o zaman ona dikkat etmek lazım vidaların yüzünün fotoğrafını çekip aynı şekilde geri sıkmak lazım. Ama illaki fark edeceklerse aldıktan 6 ay sonra falan servise hem RAM takviyesi için hem de temizlik için gönderilebilir. RAM'i alıp yollama işini bilmiyordum bu arada.
Rami alıp kargola taksınlar niye ordan alıyorsun? Benim ekran 500nit hocam bundan ona geçsem muhtemelen ekranı sırıtır ama dediğim gibi artılarıda kesinlikle var. Yük altında işlemci ve ekran kartı ortalama sıcaklıkları nasıl?
RAM'i alıp yollama işini bilmiyordum bu arada.

Oda sıcaklığında kullandığımı baz alırsak hocam şimdi en serin şekilde pilde eco modda çalışıyor. 30-35 derece arasında. Fişe taktığımızda ekran kartı çalışırsa boşta 40-45 derecelerde çalışıyor. Bilgisayar boşta iki saattir çalışıyor şu anda 47 derece. Soğutucu veya altına kitap mitap bir şey koymuyorum.

Yukarıda saydığım ağır oyunlar içinde.

Performans modda: 70-75 derecelerde. Fan sesi çok az çok rahat. Turbo modla 5-10 FPS fark oluyor. (AC: SHADOW ULTRA 2K 80 FPS ortalama)

Turbo modda fan sesi fazla. Sıcaklıklar 80 derece çevresinde. FPS performans moduna göre daha fazla. (AC: SHADOW ULTRA 2K 90 FPS ortalama bomboş map olduğu için genelde 100 üstü veriyor)

O yüzden hep kullandığım ve en mantıklısı performans modu.

Fortnite ve Rocket League gibi hafif oyunlarda istersen dengeli veya sessizde bile oynayabilirsin yani.
 
Dengelide kullanıp ayarlar sistem güç kısmında şarjda yüksek performansı seçmek nedense acerde daha iyi gibi geliyor bana.
 
Sök tak yaptığında vidalardan belli oluyor .Kendin rami alıp yolladığında takıyorlardı.Geçen sene başlarında ram takiviyesine sorun yapmıyorlardı ama garanti koşullarını değiştiriyorlar.
Kasadaki vidalarda garanti etiketi yoksa garantiden çıkartamazlar. Zaten siz söylemedikçe de içinin açıldığını anlayamazlar. Sadece garantilik bir durumda orijinal donanımını geri takıp gönderin. Daha önce acer laptopumda başıma geldi ram takmıştım garantilik bir durum olduğunda söküp gönderdim hiç bir şey demediler garantiden çıktı falan diye.
 
Dengelide kullanıp ayarlar sistem güç kısmında şarjda yüksek performansı seçmek nedense acerde daha iyi gibi geliyor bana.
Yani hocam ben full sessizde kullanıyorum. Dengeli modda bazen hafif fan sesi geliyor hani sanki macbook kuulanırmışım gibi hissetmek istiyorum. Sıcaklıklar fazla olsa dediğini yaparım da sessiz mod iyi ya. Bi de oyun oynamazken Nvidia ekran kartını devre dışı bırakıyorum ekran kartı fanıda açmasın diye. Zaten AI 7 350 işlemcinin içinde dahili GPU'su var 860M. Fazlasıyla yetiyor. Hatta oyun oynarken Nvidia ekran kartına almayı unutuyorum bazen. Farkında olmadan oynuyorum iyi de oynatıyor ha. Sonra bi fps düşüklüğü seziyorum oradan geliyor aklıma.
 
Kasadaki vidalarda garanti etiketi yoksa garantiden çıkartamazlar. Zaten siz söylemedikçe de içinin açıldığını anlayamazlar. Sadece garantilik bir durumda orijinal donanımını geri takıp gönderin. Daha önce acer laptopumda başıma geldi ram takmıştım garantilik bir durum olduğunda söküp gönderdim hiç bir şey demediler garantiden çıktı falan diye.
Hocam şanslıymışınız ellenmemiş laptoba içi açılmış diye garanti dışı denmiş şikayet vardı.
 
Yani hocam ben full sessizde kullanıyorum. Dengeli modda bazen hafif fan sesi geliyor hani sanki macbook kuulanırmışım gibi hissetmek istiyorum. Sıcaklıklar fazla olsa dediğini yaparım da sessiz mod iyi ya. Bi de oyun oynamazken Nvidia ekran kartını devre dışı bırakıyorum ekran kartı fanıda açmasın diye. Zaten AI 7 350 işlemcinin içinde dahili GPU'su var 860M. Fazlasıyla yetiyor. Hatta oyun oynarken Nvidia ekran kartına almayı unutuyorum bazen. Farkında olmadan oynuyorum iyi de oynatıyor ha. Sonra bi fps düşüklüğü seziyorum oradan geliyor aklıma.
Ek m2.ssd takıcaksan tek taraflı çipli olanlardan bul yoksa kolay ısınıyor. En kötüsünden ssd soğutucu eklemek gerekiyor
 
Ek m2.ssd takıcaksan tek taraflı çipli olanlardan bul yoksa kolay ısınıyor. En kötüsünden ssd soğutucu eklemek gerekiyor
Sağ olun hocam aklımda bulunsun. 1 TB yeterli ya. Hızlı bir internetin varsa zaten silip yükleyebiliyorsun bir oyunu.
 
Hocam şanslıymışınız ellenmemiş laptoba içi açılmış diye garanti dışı denmiş şikayet vardı.
O da bana denk geldi hocam forumda konusunu açmıştım zamanında. Çok fazla laptop değiştiriyorum arada bir sorun yaşadığım oluyor. Satıcı iade edilmiş ürünü bana satmış muhtemelen. Servisin dediğine göre cihazın içindeki fan bantları falan sökülmüş wi-fi kartının vidası falan takılmamış. Tabii ben içini açmadığım için bilmiyordum böyle bir şey olduğunu. Satıcı iade almıştı sonrasında. Yoksa dediğim gibi içini açıp sağını solunu kurcalamadan sadece ram takıp çıkarmanızda anlamaları mümkün değil. Kapaktaki vidalarda garanti etiketi olmuyor çünkü.
 
O da bana denk geldi hocam forumda konusunu açmıştım zamanında. Çok fazla laptop değiştiriyorum arada bir sorun yaşadığım oluyor. Satıcı iade edilmiş ürünü bana satmış muhtemelen. Servisin dediğine göre cihazın içindeki fan bantları falan sökülmüş wi-fi kartının vidası falan takılmamış. Tabii ben içini açmadığım için bilmiyordum böyle bir şey olduğunu. Satıcı iade almıştı sonrasında. Yoksa dediğim gibi içini açıp sağını solunu kurcalamadan sadece ram takıp çıkarmanızda anlamaları mümkün değil. Kapaktaki vidalarda garanti etiketi olmuyor çünkü.
Vidaların dibinde az silik bir plastik oluyor açtığımda gördüm şahsen kendikimde ilginçtir
 
3 ay önce 85k ya almıştım şaka gibi fiyat. Bu bütçede laptop arayanlar alabilir. Dengi olmayan F/P bir ürün.

Ürün hakkında sorunuz varsa sorabilirsiniz.

Acer Nitro 18 AI AN18-61 AMD Ryzen AI 7 350 16GB 1TB SSD RTX5070Ti Freedos 18'' 180HZ Taşınabilir Bilgisayar NH.QYDEY.002
hocam ghosting olayı nasıl acaba bende loq 5060 var bi aklım buna kaymadı değil
 
Dengelide kullanıp ayarlar sistem güç kısmında şarjda yüksek performansı seçmek nedense acerde daha iyi gibi geliyor bana.
Hocam laptop geldide adaptör ile fişten gelen kablo birbirine oturmuyor başka psu kablosu denedim o oldu siz böyle bir şey yaşadınız mı?
 
Geri
Top