Yozgatlııı
80+ Gold
- Katılım
- 18 Mart 2022
- Mesajlar
- 6,184
- Reaksiyon skoru
- 1,817
Arkadaşlar ameliyat oldum 2. dönem 1. yazılılardan beri rapor hakkım yükseltildi ve karne sonuna kadar devam ediyor raporluluğum sınavlara çalışmakta ameliyatlı çok zorlandım hepsine girdim gidip ama çok yordu ameliyatlı halim ile haftaya perşembe de son 1 sınavım kaldı ona gidip girersem 3. zayıf olur ve 3 dersten sorumluluğa kalırım ama 2 olursa kalmıyormuşum öyle dedi hoca. edebiyat hocam da dediki eğer son tarihe kadar kapsıyorsa hiçbirine girmeme hakkın var tek sınavdan değerlendirme olur dedi teknik olarak böyle bir şey mümkün ise yarın sabah gidip soracağım öbür sınavlara girmemin bir şey değiştireceğini sanmıyorum sistem sadece raporlu olup olmama tarihine bakıyordur diye düşünüyorum başına böyle bir olay gelen tanıdığı yakını olan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler