Okulda 60 Gün Raporluyum Sınavlar Nasıl Olur?

Yozgatlııı

80+ Gold
Katılım
18 Mart 2022
Mesajlar
6,184
Reaksiyon skoru
1,817
Arkadaşlar ameliyat oldum 2. dönem 1. yazılılardan beri rapor hakkım yükseltildi ve karne sonuna kadar devam ediyor raporluluğum sınavlara çalışmakta ameliyatlı çok zorlandım hepsine girdim gidip ama çok yordu ameliyatlı halim ile haftaya perşembe de son 1 sınavım kaldı ona gidip girersem 3. zayıf olur ve 3 dersten sorumluluğa kalırım ama 2 olursa kalmıyormuşum öyle dedi hoca. edebiyat hocam da dediki eğer son tarihe kadar kapsıyorsa hiçbirine girmeme hakkın var tek sınavdan değerlendirme olur dedi teknik olarak böyle bir şey mümkün ise yarın sabah gidip soracağım öbür sınavlara girmemin bir şey değiştireceğini sanmıyorum sistem sadece raporlu olup olmama tarihine bakıyordur diye düşünüyorum başına böyle bir olay gelen tanıdığı yakını olan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
 
Benim de lise zamanımda benzer bir şey başıma gelmişti. Bana şey yapmışlardı, tam hatırlamıyorum ama atıyorum sınav ayın 9'unda yapılmış ve ben katılamamıştım işte hocalarla konuşmuştum napabiliriz katılamadım falan diye (raporluydum ben de) sınavlardan 1-1.5 hafta sonra öğretmenler odasında sınav yapmışlardı. Bire bir şekilde yanıma gözetmen olarak birini koymuşlardı az da olsa soruların çözümü konusunda yardımcı oluyodu falan. Ama benim raporum bütün dönemi kapsamadığı için senin durumu bilmiyorum.
 
Arkadaşlar ameliyat oldum 2. dönem 1. yazılılardan beri rapor hakkım yükseltildi ve karne sonuna kadar devam ediyor raporluluğum sınavlara çalışmakta ameliyatlı çok zorlandım hepsine girdim gidip ama çok yordu ameliyatlı halim ile haftaya perşembe de son 1 sınavım kaldı ona gidip girersem 3. zayıf olur ve 3 dersten sorumluluğa kalırım ama 2 olursa kalmıyormuşum öyle dedi hoca. edebiyat hocam da dediki eğer son tarihe kadar kapsıyorsa hiçbirine girmeme hakkın var tek sınavdan değerlendirme olur dedi teknik olarak böyle bir şey mümkün ise yarın sabah gidip soracağım öbür sınavlara girmemin bir şey değiştireceğini sanmıyorum sistem sadece raporlu olup olmama tarihine bakıyordur diye düşünüyorum başına böyle bir olay gelen tanıdığı yakını olan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden şimdiden teşekkürler
Hocaadan hocaya değişir bazıları kurallara uyuyor bazilari öyle değil durumu izah edersen bir çaresine bakarlar vencei
 
Arkadaşlar ameliyat oldum 2. dönem 1. yazılılardan beri rapor hakkım yükseltildi ve karne sonuna kadar devam ediyor raporluluğum sınavlara çalışmakta ameliyatlı çok zorlandım hepsine girdim gidip ama çok yordu ameliyatlı halim ile haftaya perşembe de son 1 sınavım kaldı ona gidip girersem 3. zayıf olur ve 3 dersten sorumluluğa kalırım ama 2 olursa kalmıyormuşum öyle dedi hoca. edebiyat hocam da dediki eğer son tarihe kadar kapsıyorsa hiçbirine girmeme hakkın var tek sınavdan değerlendirme olur dedi teknik olarak böyle bir şey mümkün ise yarın sabah gidip soracağım öbür sınavlara girmemin bir şey değiştireceğini sanmıyorum sistem sadece raporlu olup olmama tarihine bakıyordur diye düşünüyorum başına böyle bir olay gelen tanıdığı yakını olan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Sınav tarihinden okul bitene kadar 1 gün bile açıkta kalmayacak şekilde raporluysan sınava girmeyebiliyorsun girdiğin sınav üzerinden değerlendirilirsin. Diğerlerine de girmen gerekmiyordu.
 
Sınav tarihinden okul bitene kadar 1 gün bile açıkta kalmayacak şekilde raporluysan sınava girmeyebiliyorsun girdiğin sınav üzerinden değerlendirilirsin. Diğerlerine de girmen gerekmiyordu.
evet öyleymiş hocam bugün müdür doğruladı girmeyeceğim sınava
 
Geri
Top