Whey Protein, Creatine, BCAA, PreWorkOut, L-Citrulline kullanıyorum.
1 kez bile kalıplaşmadı ya da topaklanmadı.
Çok nadiren shakerin dibinde ufak bir tortu kalıyor o da bana göre gayet normal.
Yakın zamanda denemediyseniz bence spor yapan kişileri yanıltmayın.