❌İndirim Bitti! Kıoxıa Excerıa Plus G3 2tb 5.093₺

Yorumları çok kötü bu tarz firmaların ucuz diye 3-5 bin lira ile sürekli kumar oynamak gibi geliyor ama inşallah alanlar sorun yaşamasın
 
Amazon'a bu kadar güvenmeyin :)
Çok kez alışveriş yaptım, çok kez sorunlu ürünümü koşulsuz/şartsız iade aldılar. 1 ay kullandıktan sonra bataryasında sorun oluşan ürünü bile son gününde iade kabul ettiler. Art niyetli müşteri olmadığın sürece her türlü yardımı sağlıyorlar.
 
Çok kez alışveriş yaptım, çok kez sorunlu ürünümü koşulsuz/şartsız iade aldılar. 1 ay kullandıktan sonra bataryasında sorun oluşan ürünü bile son gününde iade kabul ettiler. Art niyetli müşteri olmadığın sürece her türlü yardımı sağlıyorlar.
O amazon satıcılı ürünlerde geçerli. Amazon göndericili ürünlerde ise asla böyle bir durum yok. Benzer bir indirimde SSD almıştım fakat satıcı göndermemişti. Para tam 2 hafta Amazonda kaldı, zarar ettim. En ufak bir kupon vs de tanımlamadılar. Sebep, pazaryerinin amazon olmamasıymış :) Yani ürünü alırsan gönderirim, gerisine karışmam dediler, ürünü de göndermediler parayı da.
 
O amazon satıcılı ürünlerde geçerli. Amazon göndericili ürünlerde ise asla böyle bir durum yok. Benzer bir indirimde SSD almıştım fakat satıcı göndermemişti. Para tam 2 hafta onlarda kaldı, zarar ettim. En ufak bir kupon vs de tanımlamadılar. Sebep, pazaryerinin amazon olmamasıymış :) Yani ürünü alırsan gönderirim, gerisine karışmam dediler, ürünü de göndermediler parayı da.
para satıcıda degil amazonda kalıyor diye biliyorum 1 ay
 
türkiyedeki en guvenılır ticaret sitesi bence
Hala standartların çok ötesindeler, ama öncesine göre çok bozdular.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

para satıcıda degil amazonda kalıyor diye biliyorum 1 ay
Evet zaten öyle oldu, niye kalsın ki? Ürün yoksa ya da gönderemiyor, göndertemiyorsan müşteriye anında iade etmek zorundasın. Fakat arkadaşların öyle bir derdi yok. Bu söylediğim pazaryeri farklı bir yer için, Amazonun kendi gönderdiği şeylerde durum çok daha rahatlatıcı fakat eskisi gibi değil. Bunu unutmamakta fayda var.
 
Hala standartların çok ötesindeler, ama öncesine göre çok bozdular.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evet zaten öyle oldu, niye kalsın ki? Ürün yoksa ya da gönderemiyor, göndertemiyorsan müşteriye anında iade etmek zorundasın. Fakat arkadaşların öyle bir derdi yok. Bu söylediğim pazaryeri farklı bir yer için, Amazonun kendi gönderdiği şeylerde durum çok daha rahatlatıcı fakat eskisi gibi değil. Bunu unutmamakta fayda var.
parayı satıcı 2 hafta elınde tuttu gibi yazmışsınızda ona istinaden yazdım
 
O amazon satıcılı ürünlerde geçerli. Amazon göndericili ürünlerde ise asla böyle bir durum yok. Benzer bir indirimde SSD almıştım fakat satıcı göndermemişti. Para tam 2 hafta onlarda kaldı, zarar ettim. En ufak bir kupon vs de tanımlamadılar. Sebep, pazaryerinin amazon olmamasıymış :) Yani ürünü alırsan gönderirim, gerisine karışmam dediler, ürünü de göndermediler parayı da.
Benim o sorun yaşadığım üründe satıcı başka bir firmaydı, hatta firma benimle iletişime geçip iadeyi kabul edemeyiz, garantiye gönderin falan demişti. Bunu müşteri hizmetlerine iletince müşteri hizmetleri firma ile iletişime geçip iadeyi onaylatmıştı. Satıcının temin edemediği ürünü gönderememe konusunda bir şey yapamamaları kendilerinden kaynaklanan bir sorun gibi gelmiyor bana ama satış sonrası destek konusunda hiçbir mağduriyet yaşatmayacaklarının güvenini verdiler şu ana kadar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,587
Mesajlar
11,078,592
Üyeler
198,152
Son üye
bluecorque
Geri
Top