Thermaltake Astrıa 200 ARGB 120mm Kule Tipi Beyaz İşlemci Soğutucu Alınır mı

ben siyahını kullanıyordum. stok fana göre 15 derece ortalama fark etti yine senin kararın tabi hocam
 
kasa buymuş 160mm destekliyor olur galiba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

adana sıcağında yeterli olur umarım işlemci 85 90 derece sabit çalışıyor oyun girince
https://www.sinerji.gen.tr/ocypus-d...l-1700p1851p-amd-uyumlu-sivi-sogutucu-p-56710 para çıkarsa bundan al işlemci bir daha ısınmaya utanır
 
dostum bunu sipariş vericem şimdide ramler ile falan çakışmaz dimi baya büyükmüş çünkü
Öndeki fanı biraz kaldırınca ramin üstünde duruyor, çakışırsa öyle yaparsın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sığar yani kısacası.
 
hacı cakışma diye bir şey yok ram büyükse soğutucu falan centikten 1 cm yukarı takıyon öndeki fanı için rahat olsun performans etkiside olmuyormuş
Hocam geldi soğutucuda galiba çoklayıcının bi pini eksik fanlarda 7 pin girisi varken biri düzün birinin 6 pimi var
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top