Sonra 4 Rami takınca yaşadığın stabilite sorunu ile mavi ekran alır burada konu açarsın.Ah be kardeşim azıcık kafanızı çalıştırın, açları doyuruyorsunuz.
Önce gider 2 tane kit alırsın sonra tamamen alakasız farklı bir hesap açarsın farklı tc no ile 2 kit de oradan alırsın etti mi sana 4x8 32GB sonra gelir konu açarsın. Ben yakalıcam da millete atacamgram umurumda olmaz valla kimse nasılsa alanların %90 ı al-satçı aç doyuracağıma kendim alırım.
kaplan bi tayfadan 8 tane, 4 tane alanalr var yani alsatçı kardeşlerimize gitmiş yineburdan kimse alamadıysa kim aldı bu rami
Hocam haklısınız ama bir detay var, açları doyurmak değil tokları doyuruyor aslındaAh be kardeşim azıcık kafanızı çalıştırın, açları doyuruyorsunuz.
Önce gider 2 tane kit alırsın sonra tamamen alakasız farklı bir hesap açarsın farklı tc no ile 2 kit de oradan alırsın etti mi sana 4x8 32GB sonra gelir konu açarsın. Ben yakalıcam da millete atacamgram umurumda olmaz valla kimse nasılsa alanların %90 ı al-satçı aç doyuracağıma kendim alırım.
benim var 2023 de hazır kasa aldıydıkDayı kimin gamegaraj üyeliği var deliriom
Kanka böyle giderse vatan bi indirim daha getirirse biz alamayacağız. Baksana şu hızlı al satcılara. Gerçi bu rame bir şey diyemiyorum ne de olsa gamegaraj cimridir 2-3 tane koymuştur stoğa.
Hocam sandığınız gibi değil maalesef ben anında görmeme rağmen alamadım. Aramızda süper güçlere sahip fırsatçılar var bizim onların yanında şansımız yok ne yazık kiAlabilirdim ama almadım. İhtiyacı olan alsın dedim ama bazı yamyamlar bitirmiş. Zaten bu yamyamlar alsa bile maksimun 1,5k kâr edecek.